![]() |
|
| |||
| |||
| Nyligen Jag har installerat ett gäng gamla spel, och för vissa udda anledning datorn omstartar sig om fem minuter in i spelet. Konstigt nog, bara spel omstart. När jag använder resurs tunga apps gillar Maya, min dator verkar vara det bara bra. Spel att starta: FEAR Need for Speed Carbon Splinter Cell Chaos Theory Spel som inte startar om: Broodwars Need for Speed Most Wanted Thief 3 Deadly Shadows Oblig info: 2,15 gigahertz AMD Athlon XP 1GB RAM Sapphire Radeon 9600 Atlantis Alla insikter? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Öppna fallet och ren CPU-fläkten.
| |||
| |||
| Japp. Jag besprutas med Dust Off, men min dator fortfarande omstarter. Jag har också installerat SpeedFan att övervaka min CUP temp. Det är på 44 * C. |
|
| |||
| |||
| Eftersom det är just spel försöka uppdatera grafik drivrutinerna och DirectX också. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU wattal och varumärke?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| grafikkort kan överhettning alltför
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Vista Ultimate omstartar | trueblue | Windows-operativsystem | 1 | 12 juni 2009 07:25 |
| Vista Belastning, Program i Autostart Start Laddar Sedan Compuer omstartar | caselles206 | Windows-operativsystem | 2 | 17 februari 2009 11:28 |
| MSN Messenger ljud omstartar min dator | susansayshi | E-post, VoIP & IM Diskussion | 7 | 10:e sep 2008 14:29 |
| XP SP3 cripples vissa datorer med oändliga omstarter | SocialWarfare | Windows-operativsystem | 5 | 9 maj 2008 09:56 |
| Konstant omstarter och fel .... | Axegrinder | Windows-operativsystem | 5 | 5 december 2007 07:22 |
| Thread Tools | |
| |