![]() |
|
| |||
| |||
| HI Ik heb zojuist gekocht Motorola W377 mobiele telefoon en hebben geprobeerd aan te sluiten op mijn pc via de USB (PC gebruikt Win Vista Premium), maar hij zegt dat het niet erkent de USB-apparaat. Ik heb ook geprobeerd mijn laptop, die draait Win XP maar nog steeds hetzelfde antwoord! Is er software kan ik downloaden, die kunnen helpen? bedankt Decaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| uw chauffeur is hier door uiterlijk van het http://yzoo.co.uk/search/web/w377 + chauffeur + download.html
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mobiel Breedband | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 22 jul 2009 04:11 |
| Mobiel internet op Pay as you go | JOHN1944 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 mei 2009 15:12 |
| Is PDA zoals mobiele telefoons? | CrazyComputerMan | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 17 Mei 2008 03:54 |
| Mobiele CPU kracht | Zathura | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 1 augustus 2007 20:10 |
| Mobiele Telefoons | BlueEew | Off Topic Discussie | 5 | 18 mrt 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |