![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg eksportere fuldfoere computer indstilling, og den fulde post i forum, i kort tekst? Win 2000 Pro, AVG fri www.grisoft.com Det tager mange C: Rumfart 256 RAM, CPU P III 733 C: 4,5 GD: 1,5 G (anvendt 650 MB, tilgængelig 950 MB, hele D: til fjernbetjening Computer Emergency software backup brug) Alle swap filer flyttet til D: 360 - 744 MB (D: tilgængelige, 1300 MB) E: anvendes 4,8 G, tilgængelig 750 MB F: 15 GB, kan ikke installere IDE-controller, altid prompten "Ikke Format", faktisk 11,5 G data om det, jeg har brug for at reparere den. ADSL, Win 2000 standard setup, en fjernbetjening Computer Emergency software, 2 admin konto, 1 brugerkonto, stærk adgangskode services.msc, Win 2000 standard opsætningen secpol.msc, Win 2000 standard opsætningen Mest tid logge på som brugeren. AVG gratis og fjernbetjening Computer Emergency software bruge mange RAM Netværk og Dial Connection: PPPoE Jeg har brug for at beskrive hele computer indstilling, enhver fri software kan downloade til at gøre det? Så jeg kan tale om denne computer med dig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke helt sikker på, hvad du egentlig spørger om. Hvis du har et problem med computeren, er du nødt til at fortælle os, hvad det er, og så vi kan rådgive dig med, hvilke andre oplysninger du har brug for. Ved andenbehandlingen, har du et problem med en af dine harddiske?