![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg eksportere Full datamaskinen innstilling og full innlegg i forumet, i korte teksten? Win 2000 pro, AVG free www.grisoft.com Det tar mange C: space 256 RAM, CPU P III 733 C: 4.5 GD: 1.5 G (brukt 650 MB tilgjengelig 950 MB, hele D: på fjernkontrollen datamaskin nødstilfelle programvare backup bruk) Alle swap filer flyttes til D: 360 - 744 MB (D: tilgjengelige 1300 MB) E: brukt 4.8 G tilgjengelig 750 MB F: 15 GB, kan ikke installere IDE-kontrolleren, alltid spørre "Ikke Format", faktisk 11.5 G data på det, jeg trenger å reparere den. ADSL, Win 2000 standard oppsett, en fjernkontroll datamaskinen nødstilfelle programvare, 2 administratorkontoen, 1 brukerkonto, sterkt passord services.msc, Win 2000 standard oppsett secpol.msc, Win 2000 standard oppsett Mest tid logge på som bruker. AVG gratis og fjernkontroll datamaskinen nødstilfelle programvare bruke mange RAM Nettverk og eksterne Tilkobling: PPPoE Jeg trenger å beskrive full maskin innstillingen, noen gratis programvare kan laste ned for å gjøre det? Så jeg kan snakke om denne maskinen med deg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke helt sikker på hva du egentlig spør om. Hvis du har et problem med datamaskinen din, må du fortelle oss hva det er og så kan vi gi deg råd om hva andre opplysninger du trenger. På andre leser, har du fått et problem med en av dine harddisker?