![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hur kan jag exportera Fullständig dator inställning och full tjänst i forum, i kort text? Win 2000 Pro, AVG gratis www.grisoft.com Det tar många C: rymden 256 RAM, CPU P III 733 C: 4,5 GD: 1,5 G (används 650 MB, finns 950 MB, hela D: för fjärrkontroll Computer Emergency programvara backup användning) Alla växlingsutrymmet filer flyttas till D: 360 - 744 MB (D: tillgängligt, 1300 MB) E: används för 4,8 G, finns 750 MB F: 15 GB, kan inte installera IDE controller, alltid snabba "Inte Format", faktiskt 11,5 G uppgifter om det, jag behöver för att reparera den. ADSL, Win 2000 standard setup, en fjärrkontroll Computer Emergency programvara, 2 administratörskonto, 1 användarkonto, starka lösenord services.msc, Win 2000 förvalda inställningarna secpol.msc, Win 2000 förvalda inställningarna Mest Temne logga in som användare. AVG gratis och fjärrkontroll Computer Emergency programvara använder många RAM Nätverks-och fjärranslutningar Anslutning: PPPoE Jag måste beskriva full dator inställningen något gratisprogram kan hämta för att göra det? Så jag kan tala om den här datorn med dig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är inte riktigt säker på vad du egentligen frågar om. Om du har problem med din dator behöver du tala om för oss vad det är och sedan kan vi ge dig råd med vilka andra uppgifter du behöver. Den andra behandlingen, har du ett problem med en av dina hårddiskar?
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan ett ATI RF Remote Control omstruktureras för användning utan ATI Mjuk / hårdvara | navnut | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2009 12:34 |
| Control Network | atorres0506 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 10 juli 2008 08:42 |
| Fjärrkontroll | Deezer | General Hardware Chat | 3 | 6 mars 2008 08:39 |
| Nätverksanslutningar i XP Pro Kontrollpanelen | mdgsmoore | General Software Chat | 3 | 21 november 2007 15:10 |
| Fjärrstyr din dator | webcrawler | General Software Chat | 3 | 17 mars 2007 21:29 |
| Thread Tools | |
| |