mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Kopiering af en fil fra din pc

Reply

Thread Tools
Old 2. november 2008, 16:23
Medlem Gruppen

Default Kopiering af en fil fra din pc

Hvordan kan du kopiere et program / software fra din computer og sende den til en Memory Stick?

Jeg havde en fyr på arbejdspladsen gøre det for mig var det Adobe Flash Player, jeg netop dont vide, hvordan han gjorde det?

Mange tak.
Old 2 november 2008, 16:48
Ny Medlem Gruppen

Højreklik på Start-knappen og goto 'Udforsk'

Du vil nu se alle de chauffører, filer og mapper på din computer .. finde file (r) du ønsker, kopiere dem og derefter goto den enhed, du vil sætte dem på og indsæt ..

Does this help?
Old 2 november 2008, 17:53
Medlem Gruppen

Jeg tror det. Mange tak,

MPenney
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
SATA-harddisk Kopiering Thunda Drives & flytbare medier 3 11 November 2009 16:33
Game Devs Kopiering af andre spil? og at komme væk med det!? cheesepuff PC & Console Gaming 3 6 august 2009 23:12
Sådan ændres Ikoner for filer?! Ikke Filtyper eller mapper, at hver enkelt fil. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 1 26 juli 2009 05:10
Is My Web Design Kopiering andre? icu222much Web Design, Hosting & SEO 7 23 juli 2009 16:16
Heavy Duty XP Kopiering Problemer Bob T Windows-operativsystemer 2 1 juli 2009 02:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.