mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Kopiere en fil fra din PC

Reply

Thread Tools
Old 2 november 2008, 16:23
Medlem Group

Default Kopiere en fil fra din PC

Hvordan du kopierer et program / software fra datamaskinen og sender den til en minnepinne?

Jeg hadde en fyr på jobben gjør det for meg var Adobe Flash Player; jeg dont vite hvor han gjorde det?

Many thanks.
Old 2nd 2008 nov 16:48
New Member Group

Høyreklikk på Start-knappen og goto "Explore"

Du vil da se alle drivere, filer og mapper på datamaskinen .. finner filen (e) du vil, kopiere dem og så goto enheten du vil sette dem på og lime ..

Betyr dette hjelpe?
Old 2nd 2008 nov 17:53
Medlem Group

Jeg tror det. Mange takk,

MPenney
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
SATA-harddisk Kopiering Thunda Drivere og flyttbare medier 3 11 november 2009 16:33
Kamp Devs Kopiering andre spill? og å komme seg unna med det! cheesepuff PC & Console Gaming 3 6 august 2009 23:12
Slik endrer ikonene for filer? Ikke filtyper eller mapper, hver enkelt fil. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 1 26 juli 2009 05:10
Is My Web Design Kopiering andre? icu222much Web Design, hosting & SEO 7 23 juli 2009 16:16
Heavy Duty XP Kopiering Problemer Bob T Windows-operativsystemer 2 1 juli 2009 02:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.