![]() |
|
| |||
| |||
| Hvordan du kopierer et program / software fra datamaskinen og sender den til en minnepinne? Jeg hadde en fyr på jobben gjør det for meg var Adobe Flash Player; jeg dont vite hvor han gjorde det? Many thanks. |
|
| |||
| |||
| Høyreklikk på Start-knappen og goto "Explore" Du vil da se alle drivere, filer og mapper på datamaskinen .. finner filen (e) du vil, kopiere dem og så goto enheten du vil sette dem på og lime .. Betyr dette hjelpe? |
|
| |||
| |||
| Jeg tror det. Mange takk, MPenney |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| SATA-harddisk Kopiering | Thunda | Drivere og flyttbare medier | 3 | 11 november 2009 16:33 |
| Kamp Devs Kopiering andre spill? og å komme seg unna med det! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 3 | 6 august 2009 23:12 |
| Slik endrer ikonene for filer? Ikke filtyper eller mapper, hver enkelt fil. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| Is My Web Design Kopiering andre? | icu222much | Web Design, hosting & SEO | 7 | 23 juli 2009 16:16 |
| Heavy Duty XP Kopiering Problemer | Bob T | Windows-operativsystemer | 2 | 1 juli 2009 02:38 |
| Thread Tools | |
| |