mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Kopiera en fil från din dator

Reply

Thread Tools
Old 2 november 2008, 16:23
Ledamot Gruppen

Default Kopiera en fil från din dator

Hur du kopierar ett program / mjukvara från din dator och skicka den till ett minne?

Jag hade en kille på jobbet gör det för mig var det Adobe Flash Player, Jag vet inte hur han gjorde det?

Många tack.
Old 2 november 2008, 16:48
New Member Group

Högerklicka på Start-knappen och goto "Explore"

Du kommer då att se alla drivrutiner, filer och mappar på datorn .. hitta den fil (er) du vill använda, kopiera dem och sedan goto den enhet som du vill placera dem på och klistra ..

Hjälper detta?
Old 2 november 2008, 17:53
Ledamot Gruppen

Jag tror det. Tack så mycket,

MPenney
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
SATA-hårddisk Kopiering Thunda Drives & Removable Media 3 11 november 2009 16:33
Game devs Kopiering Andra spel? och kommer undan med det!? cheesepuff PC & Console Gaming 3 6 augusti 2009 23:12
Hur till Ändra ikoner för filer? Inte Filtyper eller mappar varje enskilt ärende. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystem 1 26 juli 2009 05:10
Is My Web Design Kopiering andra? icu222much Web Design, Hosting & SEO 7 23 juli 2009 16:16
Heavy Duty XP Kopiering Problem Bob T Windows-operativsystem 2 1 juli 2009 02:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.