![]() |
|
| |||
| |||
| Hur du kopierar ett program / mjukvara från din dator och skicka den till ett minne? Jag hade en kille på jobbet gör det för mig var det Adobe Flash Player, Jag vet inte hur han gjorde det? Många tack. |
|
| |||
| |||
| Högerklicka på Start-knappen och goto "Explore" Du kommer då att se alla drivrutiner, filer och mappar på datorn .. hitta den fil (er) du vill använda, kopiera dem och sedan goto den enhet som du vill placera dem på och klistra .. Hjälper detta? |
|
| |||
| |||
| Jag tror det. Tack så mycket, MPenney |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| SATA-hårddisk Kopiering | Thunda | Drives & Removable Media | 3 | 11 november 2009 16:33 |
| Game devs Kopiering Andra spel? och kommer undan med det!? | cheesepuff | PC & Console Gaming | 3 | 6 augusti 2009 23:12 |
| Hur till Ändra ikoner för filer? Inte Filtyper eller mappar varje enskilt ärende. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystem | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| Is My Web Design Kopiering andra? | icu222much | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 23 juli 2009 16:16 |
| Heavy Duty XP Kopiering Problem | Bob T | Windows-operativsystem | 2 | 1 juli 2009 02:38 |
| Thread Tools | |
| |