![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har bemærket, var jeg bruger 100% af det så jeg gik til Jobliste proses fanen og så, at hvad der var at bruge det meste var Winlogon.exe er det sikkert for at afslutte det? det er det SYSTEM en
| |||
| |||
| nej. Hvor meget RAM har du? hvad kernen har du? hvad OS bruger du? |
|
| |||
| |||
| Intel P4 3 GHz 1GB RAM XP SP2 nu er det ved hjælp rundt som 78 gennem 95 min CPU køler skal være meget godt, hvis det kører på denne måde for samme 7hrs |
|
| |||
| |||
| Det er alt for høj. En ledig CPU bør være <15%. Har du aktiveret hyperthreading? Er du sikker på du werent kører noget i baggrunden? (btw ikke er det ikke sikkert at ende det.) Er du sikker på CPU'en var virkelig bruger så meget? Det kan være, at du har for mange programmer, der starter med computeren. |
|
| |||
| |||
| et godt stykke tid efter en genstart og bruge programmer som 3-15 |
|
| |||
| |||
| Slet Winlogon.exe og du vil ikke være at logge sig på dit system. Gå til Start> Kør> skriv services.msc og tryk derefter på ENTER> deaktivere enhver undeeded tjenester (Bemærk, du ikke kan deaktivere systemtjenester her, så bare rolig). Har du Ad-Aware 2007 installeret? Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Jeg har bemærket det sker ret ofte. En genstart altid stopper det. Jeg gætter at der stadig er fejl i Windoze OS, som forårsager disse system-programmer for at låse op lejlighedsvis.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CPU-brug på 94% uden Program Runnings | mpenney | CPU, bundkort og RAM | 14 | 5 november 2009 14:09 |
| CPU-forbrug på 100%: ( | grand | CPU, bundkort og RAM | 2 | 1 juni 2009 16:38 |
| Kan Dead Batteri Årsag 100% CPU-brug? | m8tey | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 17 april 2009 16:44 |
| 98% CPU-brug? - P4 3 GHz HT | PhilipM1 | CPU, bundkort og RAM | 11 | 7 april 2009 14:14 |
| CPU-forbruget 100% | nightwolf Bob | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 3 januar 2008 06:32 |
| Thread Tools | |
| |