![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Huomasin i käytti 100% niin, menin Task Manager proses-välilehti ja näki, että se, mitä käytti sitä eniten oli Winlogon.exe on turvallista lopettaa tämän? se on järjestelmän yksi
| |||
| |||
| ei. Kuinka paljon RAM sinulla on? mitä ydin sinulla on? mitä OS käytät? |
|
| |||
| |||
| Intel P4 3 GHz 1GB ram XP SP2 nyt se käyttää noin kuten 78 kautta 95 my CPU cooler on erittäin hyvä, jos se on käynnissä, kuten tämän kaltaiset 7hrs |
|
| |||
| |||
| Se on aivan liian korkea. Joutokäyntipistettä CPU pitäisi olla <15%. Oletko ottanut hyperthreading? Oletko varma, että werent käynnissä mitään taustalla? (BTW ei se ole turvallista vuoksi.) Oletko varma, että CPU oli todella käyttää sitä paljon? Voi olla, että sinulla on paljon ohjelmia käynnistyksen yhteydessä tietokoneen kanssa. |
|
| |||
| |||
| hyvin jälkeen uudelleen ja käyttää ohjelmia kuten 3-15 |
|
| |||
| |||
| Poista Winlogon.exe eikä sinua kirjautumasta omaan järjestelmään. Siirry Käynnistä> Suorita> kirjoita services.msc ja paina sitten ENTER-> poista käytöstä undeeded palvelut (Huomaa, et voi poistaa järjestelmän palvelut täällä, niin ei hätää). Onko sinulla ad-aware 2007 asennettuna? Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Olen huomannut, tämä tapahtuu varsin usein. A restart aina lopettaa se. Luulen on vielä vikoja, että Windoze OS, joka aiheuttaa nämä järjestelmän ohjelmat lukita satunnaisesti.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Suorittimen käyttö on 94% ja ei Program Runnings | mpenney | CPUs, Emolevyt & RAM | 14 | 5 marraskuu 2009 14:09 |
| CPU käyttö on 100%: ( | grand | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 1st Jun 2009 16:38 |
| Voiko Dead Battery Syy 100% CPU Usage? | m8tey | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 17th Apr 2009 16:44 |
| 98% CPU Usage? - P4 3 GHz HT | PhilipM1 | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 7. Huhtikuu 2009 14:14 |
| Suorittimen käyttö 100% | nightwolf bob | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 3. Jan 2008 06:32 |
| Thread Tools | |
| |