![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg la merke til var jeg bruker 100% av det så jeg gikk til oppgaven manager proses-kategorien og så at det var å bruke det meste var Winlogon.exe er det trygt å avslutte dette? er det SYSTEM en
| |||
| |||
| nei. Hvor mye RAM har du? hva kjerne har du? hva OS bruker du? |
|
| |||
| |||
| Intel P4 3 GHz 1GB ram XP SP2 nå er det hjelp rundt som 78 til 95 min CPU kjøler må være veldig bra hvis det kjører som dette for eksempel 7hrs |
|
| |||
| |||
| Det er altfor høyt. En inaktiv CPU skal være <15%. Har du aktivert hyperthreading? Er du sikker på at du werent kjører noe i bakgrunnen? (btw nei det er ikke trygt å avslutte den.) Er du sikker på at CPU var virkelig bruke så mye? Det kan være at du har mange programmer som oppstart med datamaskinen. |
|
| |||
| |||
| lenge etter en omstart og bruke programmer som 3-15 |
|
| |||
| |||
| Slett Winlogon.exe og du vil ikke logge seg på systemet ditt. Gå til Start> Kjør> skriv inn services.msc og trykk Enter> deaktiver undeeded tjenester (Merk Du kan ikke deaktivere tjenester her, så du trenger ikke bekymre deg). Har du Ad-Aware 2007 installert? Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Jeg har lagt merke til dette skje ganske ofte. En restart alltid stopper den. Jeg tror det fortsatt er feil i Windoze OS som forårsaker disse system-programmer for å låse opp til.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CPU-bruk på 94% Med Nei Program Runnings | mpenney | CPUer, Hovedkort & RAM | 14 | 5 november 2009 14:09 |
| CPU-bruken til 100%: ( | grand | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 1 juni 2009 16:38 |
| Kan Dead Batteri Årsak 100% CPU-bruken? | m8tey | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 17 april 2009 16:44 |
| 98% CPU-bruken? - P4 3 GHz HT | PhilipM1 | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 7 april 2009 14:14 |
| CPU-bruken 100% | nightwolf bob | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 3 januar 2008 06:32 |
| Thread Tools | |
| |