![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter: Er der nogen, der ved en enkel metode til at slette filer, der allerede er blevet slettet bruger Windows eller et gratis program? Eneste, jeg har kendt i et stykke tid nu, når du sletter en fil eller mappe det isnt faktisk slettet, nøglen eller filstien er udgået, og dets gemt i, hvad der er kendt som en uudnyttet sektor, hvis jeg har ret. ![]() I havnt virkelig været generet om dette før jeg downloadeda fil inddrivelse program, opdager de mange tusindvis af filer, der er blevet slettet, der også kan inddrives. Bare af sikkerhedsmæssige årsager, siger jeg ønskede at sælge min harddisk eller stoppe andre mennesker inddrive personlige og vigtige filer, er der en måde at slette slettede filer uden helt blegning hele drev, herunder vinduer? Mange thanx for alle, der kan hjælpe! |
|
| |||
| |||
| Du vil være nødvendigt at få den udryddet. Som kan koste omkring £ 2,50 Men du vil beholde vinduer. Ummm, ikke sikker på, om bedriften skift under sletning, der gør det. Umm, vil holde øje med for dig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke sikker på, hvad Emry er på ca men der er software, der gør dette.
| |||
| |||
| Var på om at få Hard-drev udslettet. Var i arbejde, samtidig med at skrive det ud, så hjernen var død. |