![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit: Onko kukaan helppo tapa poistaa tiedostoja, jotka on jo poistettu käytöstä Windows-tai vapaa-ohjelma? Ainoastaan; olen tuntenut jonkin aikaa nyt, kun poistat tiedoston tai kansion se isnt todella poistettu, avain tai tiedoston polku on poistettu ja sen tallennetaan niin käyttämätön alalla, jos olen oikeassa. ![]() I havnt todella vaivautunut tästä ennen i downloadeda tiedosto hyödyntämistä ohjelman huomaamatta monia tuhansia tiedostoja, jotka on poistettava, että voidaan myös periä takaisin. Just turvallisuussyistä sanoa halusin myydä minun kiintolevylle tai lopettaa muita ihmisiä takaisin henkilökohtaisia ja tärkeitä tiedostoja, onko tapa poistaa poistetut tiedostot ilman täysin valkaisu koko aseman, myös ikkunat? Monet thanx kenellekään, joka voi auttaa! |
|
| |||
| |||
| Sinun olisi saada se pyyhki. Jotka voivat maksaa noin £ 2.50 Kuitenkin haluat säilyttää ikkunat. Ummm, ole varma, onko tilalla siirtää samalla poistetaan, ei tätä. Umm, on pidettävä silmällä sinulle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olla varma, mitä Emry on noin mutta siellä on ohjelma, joka tekee tämän.
| |||
| |||
| Oli siitä, miten hard-drive pyyhitty. Oliko työn kun kirjoitat, että ulos, joten aivot oli kuollut. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Poistetaan temp-tiedostot - ei voi muodostaa Internet - | Nalrune | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 10th Jun 2009 05:12 |
| Vahingossa poistettu SoundMAX alkaen lisää / poista ohjelmat | deryck nuorten | Multimedia & Codecs | 1 | 31. toukokuuta 2009 10:54 |
| A Vista ohjelman Poista poistettu? | Haun | General Software Chat | 3 | 21. Jan 2009 12:32 |
| Poistetut tiedostot | CodeFreakC | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 31. Jul 2008 08:59 |
| Voiko kukaan oppaan minulle, miten voin takaisin osan minun poistetut tiedostot. | jackson12 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 17. toukokuuta 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |