![]() |
|
| |||
| |||
| Hey guys: Weet iemand een eenvoudige manier om bestanden wissen die al zijn verwijderd met behulp van Windows of een gratis programma? Alleen, ik heb wel een tijdje nu dat wanneer u een bestand of map it isnt daadwerkelijk geschrapt, wordt de toets of bestandspad wordt geschrapt en zijn opgeslagen in wat bekend staat als een ongebruikte sector als ik rechts. ![]() Ik havnt echt zorgen over dit voordat ik downloadeda bestand herstel programma, merkt de vele duizenden bestanden die zijn verwijderd die ook kan worden teruggevorderd. Net voor de veiligheid, zeggen dat ik wilde verkopen mijn harde schijf of stoppen andere mensen herstellende persoonlijke en belangrijke bestanden, is er een manier om verwijderde bestanden verwijderen zonder volledig bleken de hele schijf, inclusief Windows? Veel thanx voor iedereen die kan helpen! |
|
| |||
| |||
| U zou moeten krijgen drooggewreven. Die kost ongeveer £ 2,50 Maar u wilt bewaren ramen. Ummm, niet zeker of bedrijf verschuiving tijdens het wissen, doet dit. Umm, houdt de gaten voor je. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet zeker weet wat Emry is over, maar er is software die dit doet.
| |||
| |||
| Was over het al harde schijf kwijt. Was in het werk, terwijl dat uit te typen, zodat de hersenen dood was. |