![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens: Vet noen en enkel måte å slette filer som allerede har blitt slettet bruker Windows eller et gratis program? Bare; jeg har kjent en stund nå at når du sletter en fil eller mappe den isnt faktisk slettet nøkkelen eller filbane slettes og lagres i det som er kjent som en ubrukt sektor hvis jeg høyre. ![]() Jeg havnt virkelig vært plaget med dette før jeg downloadeda fil utvinning programmet merke tusenvis av filer som er slettet som også kan utvinnes. Bare av sikkerhetshensyn, sier jeg ønsket å selge min harddisken eller stoppe andre mennesker utvinne personlige og viktige filer, er det en måte å slette slettede filer uten helt blekemidler hele stasjonen, inkludert Windows? Mange thanx for alle som kan hjelpe! |
|
| |||
| |||
| Du må få den tørkes. Som koster ca £ 2.50 Men du vil beholde windows. Ummm, ikke sikker på om holder shift mens sletting gjør dette. Umm, vil holde et øye opp for deg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke sikker på hva Emry på om, men det er programvare som gjør dette.
| |||
| |||
| Var på om å få Hard-stasjonen tørkes. Var i arbeid mens du skriver ut, slik at hjernen var død. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slettet temp filer - Kan ikke koble til internett | Nalrune | Windows-operativsystemer | 0 | 10 juni 2009 05:12 |
| Ved et uhell slettet Soundmax fra Legg til / slette programmer | deryck små | Multimedia & Kodeker | 1 | 31 mai 2009 10:54 |
| En Vista-programmet for å slette slettet? | Haun | General Software Chat | 3 | 21 januar 2009 12:32 |
| Slettede filer | CodeFreakC | Windows-operativsystemer | 2 | 31 juli 2008 08:59 |
| Kan noen guide meg hvordan kan jeg få tilbake noen av mine slettede filer. | jackson12 | Windows-operativsystemer | 2 | 17 mai 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |