mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Ta bort raderade filer?

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2008, 07:47
Ledamot Gruppen

Default Ta bort raderade filer?

Hej killar:

Finns det någon som vet ett enkelt sätt att ta bort filer som redan har tagits bort med hjälp av Windows eller ett gratis program?

Först, jag har känt ett tag nu att när du tar bort en fil eller mapp det isnt faktiskt utgå nyckeln eller filsökväg utgå och lagras i vad som kallas en outnyttjad sektor om jag har rätt.
Jag havnt verkligen har brytt sig om detta innan jag downloadeda fil återvinning programmet, märker de tusentals filer som har tagits bort som även kan återvinnas.

Just av säkerhetsskäl, säga att jag ville sälja min hårddisk eller stoppa andra människor återhämtar personliga och viktiga filer, finns det ett sätt att ta bort raderade filer utan helt blekning hela enheten, bland annat fönster?

Många tack till alla som kan hjälpa till!
Old 18 juni 2008, 08:05
Givargruppen

Du skulle behöva få det torkas. Som kan kosta omkring £ 2.50
Men du vill behålla Windows. Eeeh, inte säker på om anläggningen skift medan radera, gör detta. Umm, kommer att hålla ett öga på dig.
Old 21 juni 2008, 02:29
Administrator Group

Inte säker på vad Emry är ungefär men det finns mjukvara som gör detta.

Tänk Ccleaner gör och är gratis, gör en sökning här har diskuterats tidigare.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 juni 2008, 06:29
Givargruppen

Var på lite längre Hard-drive torkas.

Tidigare i arbetet medan du skriver ut, så hjärnan var död.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Utgår temp-filer - Kan inte ansluta till internet Nalrune Windows-operativsystem 0 10 juni 2009 05:12
Oavsiktligt raderade SoundMAX från Lägg till / ta bort program deryck unga Multimedia & Codecs 1 31 maj 2009 10:54
En Vista-program för att radera bort? Haun General Software Chat 3 21 januari 2009 12:32
Raderade filer CodeFreakC Windows-operativsystem 2 31 juli 2008 08:59
Kan någon vägleda mig hur kan jag få några av mina raderade filer. jackson12 Windows-operativsystem 2 17 maj 2007 02:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.