![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar: Finns det någon som vet ett enkelt sätt att ta bort filer som redan har tagits bort med hjälp av Windows eller ett gratis program? Först, jag har känt ett tag nu att när du tar bort en fil eller mapp det isnt faktiskt utgå nyckeln eller filsökväg utgå och lagras i vad som kallas en outnyttjad sektor om jag har rätt. ![]() Jag havnt verkligen har brytt sig om detta innan jag downloadeda fil återvinning programmet, märker de tusentals filer som har tagits bort som även kan återvinnas. Just av säkerhetsskäl, säga att jag ville sälja min hårddisk eller stoppa andra människor återhämtar personliga och viktiga filer, finns det ett sätt att ta bort raderade filer utan helt blekning hela enheten, bland annat fönster? Många tack till alla som kan hjälpa till! |
|
| |||
| |||
| Du skulle behöva få det torkas. Som kan kosta omkring £ 2.50 Men du vill behålla Windows. Eeeh, inte säker på om anläggningen skift medan radera, gör detta. Umm, kommer att hålla ett öga på dig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte säker på vad Emry är ungefär men det finns mjukvara som gör detta.
| |||
| |||
| Var på lite längre Hard-drive torkas. Tidigare i arbetet medan du skriver ut, så hjärnan var död. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Utgår temp-filer - Kan inte ansluta till internet | Nalrune | Windows-operativsystem | 0 | 10 juni 2009 05:12 |
| Oavsiktligt raderade SoundMAX från Lägg till / ta bort program | deryck unga | Multimedia & Codecs | 1 | 31 maj 2009 10:54 |
| En Vista-program för att radera bort? | Haun | General Software Chat | 3 | 21 januari 2009 12:32 |
| Raderade filer | CodeFreakC | Windows-operativsystem | 2 | 31 juli 2008 08:59 |
| Kan någon vägleda mig hur kan jag få några av mina raderade filer. | jackson12 | Windows-operativsystem | 2 | 17 maj 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |