![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei Olin vähän vapaata tilaa minun kovalevy niin Poistin tiedoston jonka koko oli 12gb. Siksi olen poistanut sen ja sitten tarkistaa, kuinka paljon tilaa i oli minun kovalevylle ja mikään ei ollut muutosta. se sanoi, että tiedosto oli poistettu. niin i tarkasteltiin roskakoriin, ei ole. Tein levyn puhdistamiseen mutta didnt tehdä mitään eroa. joten olen ihmetellen minne tiedosto mennä. se on minun kovalevy jonnekin edelleen tilaa. Mitä voin tehdä, puhdista se tai ne löytää. toivon joku voi auttaa enright |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siirretty General Software Chat foorumilla.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Etusivu Rakenna
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Olen poistanut Sekä OE roskapostikansioon ja Poistetut-kansio! | haastaa | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 30 elokuu 2009 08:41 |
| Make A Promise To Go Green Ja Hanki 250 GB Free File Hosting | evilfantasy | Off Topic Discussion | 4 | 23. Jan 2009 16:37 |
| Tarvitsetko apua löytää poistettu tai päällekirjoittamalla tiedosto | Mooreville | General Software Chat | 2 | 3. Lokakuu 2008 13:52 |
| Ohje - Olen poistanut kaikki kuvieni! | levenheyden | General Software Chat | 2 | 9th Feb 2008 11:39 |
| Apu! Poistin tiedoston vahingossa! | xxelectriclove | General Software Chat | 4 | 19. Joulukuu 2007 16:15 |
| Thread Tools | |
| |