![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey gutter, for nylig opdateret fra de gamle modem til en ny bøffel wbmr-g54 modem / router, jeg købte det bare at bruge på min PS3 sammen med skrivebordet anyways min forespørgsel, på mit skrivebord nu jeg henvende mig til ham om, og kan surfe med det samme som med alle routere uden åbning AOL for at oprette forbindelse, betyder det, jeg kan nu afinstallere AOL uden at bryde min forbindelse? Årsagen er, jeg ofte får pop ups (ikke reklamer eller virus relateret) bede mig om at vælge min internetforbindelse, som jeg ved, er påvirket af AOL
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du kan nu slette det, at du har programmeret din AOL-brugernavn og adgangskode i routeren?
| |||
| |||
| aye alle sorteret. cheers Dave! Thats en mindre byrde på denne computer hehe
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Aye, er det en god flytte, AOL er meget oppustet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har AOL bevæget sig væk fra deres netværk uvenlig måder nu? Der var en tid, hvor du ikke kunne bruge den på mere end en pc ....
|
| |||
| |||
| ttmm de synes at være ok nu, bror er i øjeblikket bruger det også Men im stadig få pop op jeg nævnte ![]() mit internet fryser indtil jeg trykker tæt, når du installerer den router jeg havde for at slå visse muligheder for at »finde forbindelsen automatisk", men de var allerede sat lignende, sorry im skrive ud belastning! cheers all!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Det virker som om der stadig er nogle AOL venstre på din pc .. måske. Vil du tankerne udstationering en Hijack Denne log? Også, hvad der sker, hvis du blot klikke på AOL-forbindelse, og klik slutte?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| yeh syg efter en log i aften, som jeg også få en eller to pop-ups for sent, tror, at min bror har været på min pc Jeg fik at skyde for at arbejde nu, men dårligt give tilslutning til AOL en prøve, hvis det sker igen i de næste par minutter og se om det forbliver permanent uden at spørge igen cheers mate, ill get back to ya!
|
| |||
| |||
| sorteret, af en eller anden grund havde jeg en liste over andre internetforbindelser så jeg slettet dem alle, som har fastsat det også fundet kilden til pop-ups, ive været at have det seneste, alls god, cheers lads!
|
| |||
| |||
| Glad du fik det fast.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ikon Ikke Sletning | SirStukings | General Software Chat | 4 | 18 oktober 2008 01:51 |
| Sletning af firewall | spade | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 4 februar 2008 10:08 |
| Sletning af den Undeletable | Aceras | General Software Chat | 2 | 28 januar 2008 10:38 |
| Har du brug for hjælp med at slette filer! | Mattoryan | Windows-operativsystemer | 7 | 3 december 2007 11:20 |
| Sletning af min konto | Fondamento | Fællesskabet News & Chat | 3 | 19 november 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |