![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaverit, äskettäin päivittää vanhan modeemin uuden puhvelinlihaa wbmr-g54-modeemi / reititin, ostin se vain käyttää minun ps3 yhdessä työpöydälle anyways minun kysely, minun työpöytä nyt käännyn häntä ja voi surfata heti kuten kaikkien reitittimet ilman avaamista AOL liittää, tarkoittaako tämä, en voi nyt poistaa AOL rikkomatta minun yhteydessä? syy on, i usein saada pop-ups (ei ilmoitusta tai viruksen liittyvät) pyytää minua valitsen internetyhteys jonka tiedän vaikuttavat AOL
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä voit nyt poistaa sen, jos olet ohjelmoinut oman AOL käyttäjätunnus ja salasana reitittimessä?
| |||
| |||
| Aye kaikki LAJITTELE. cheers Dave! thats yksi vähentävät tämän tietokoneen hehe
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Kyllä, se on hyvä liikkua, AOL on hyvin paisunut. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko AOL siirtyneet verkkoon epäystävällistä tavoin nyt? Oli aika, kun ei voinut käyttää sitä enemmän kuin yksi PC ....
|
| |||
| |||
| TTMM ne näyttävät olevan ok nyt, veli käytössä on nyt myös kuitenkin im vielä saada pop up mainitsin ![]() Internet jäätyy vasta i paina lähellä, kun asennat reitittimen Tein on puolestaan tiettyjä vaihtoehtoja "löytää yhteyden automaattisesti, mutta ne olivat jo niin, anteeksi im kirjoittamalla pois kuorman! cheers kaikki!
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Vaikuttaa siltä, että on olemassa vielä joitakin AOL vasemmalle tietokoneessa .. ehkä. Onko sinulla mielessä toimittaa Hijack Tämä loki? Myös, mitä tapahtuu, jos klikkaa AOL-yhteys ja napsauta yhteyden?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| yeh huonosti post log tänä iltana olen myös saada yksi tai kaksi pop-ups myöhässä, mieti veljeni on ollut minun pc Sain ampua työtä jo nyt, mutta huonosti antaa yhteyden AOL kokeilla, jos se tapahtuu uudestaan muutaman seuraavan minuutin ja katso jos se jää pysyvä kysymättä uudelleen cheers mateuutteet, sairas päästä takaisin ya!
|
| |||
| |||
| lajitellaan, jostain syystä minulla oli luettelo muista Internet-yhteydet niin Poistin ne kaikki, mikä on vahvistanut sen todettiin myös, lähde ponnahdusikkunoilta että ive käyneet viime aikoina, alls hyvä, cheers pojat!
|
| |||
| |||
| Kiva kun sain sen vahvistettu.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Icon Ei poistaminen | SirStukings | General Software Chat | 4 | 18. lokakuu 2008 01:51 |
| Poistaminen palomuurin | lapio | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 4th Feb 2008 10:08 |
| Poistamalla Undeletable | Aceras | General Software Chat | 2 | 28th Jan 2008 10:38 |
| Tarvitsetko apua poistaminen Files! | Mattoryan | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 3. joulukuu 2007 11:20 |
| Poistaminen tilini | fondamento | Yhteisön News & Chat | 3 | 19. marraskuu 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |