![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey guys, gekropen uit de oude modem om een nieuwe buffel wbmr-G54 modem / router, kocht ik het gewoon te gebruiken op mijn ps3 samen met de desktop Anyways mijn vraag, op mijn desktop nu ik hem op en meteen kunt surfen als met alle routers zonder de openstelling van AOL om te verbinden, betekent dit kan ik nu verwijderen AOL zonder dat mijn verbinding? reden hiervoor is, krijg ik vaak van pop ups (geen advertenties of virus gerelateerde) vraagt me om mijn internet verbinding die ik ken wordt beïnvloed door AOL
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja je kunt nu verwijderen, die u hebt geprogrammeerd AOL uw gebruikersnaam en wachtwoord in de router?
| |||
| |||
| aye alle gesorteerd. cheers Dave! thats een minder lasten op deze computer hehe
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Aye, het is een goede zet, AOL is erg opgeblazen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AOL hebben afstand genomen van hun netwerk onvriendelijke manieren nu? Er was een tijd dat je niet kon gebruiken op meer dan een pc ....
|
| |||
| |||
| uumm ze lijken ok nu, broer gebruikt momenteel ook im echter nog steeds de pop-up die ik noemde ![]() mijn internet bevriest totdat ik druk dicht bij het installeren van de router i had om bepaalde opties te 'vinden verbinding automatisch ", maar zij waren reeds zo, sorry im typering van belasting! Proost allemaal!
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Het lijkt alsof er nog een aantal AOL links op uw PC .. misschien. Zou je het erg terbeschikkingstelling een kapen Dit inloggen? Ook, wat gebeurt er als je klikt u op de AOL-verbinding en klik op aansluiten?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| yeh ziek na een log vanavond zoals ik ben ook steeds een of twee pop-ups van te laat, denk dat mijn broer is op mijn pc i got to shoot te werken, maar nu ziek geven verbinding te maken met AOL een keer te proberen als het weer gebeurt in de komende paar minuten en kijk of het blijft permanente zonder opnieuw cheers mate, ill get back to ya!
|
| |||
| |||
| gesorteerd, om een of andere reden had ik een lijst van andere internetverbindingen geschrapt zodat ik ze allemaal, die heeft vastgesteld dat ook de bron van de pop-ups die ive geweest die de laatste tijd, ITNODIGINGEN goed, cheers jongens!
|
| |||
| |||
| Blij dat je het hebt opgelost.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Niet pictogram verwijderen | SirStukings | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 18 okt 2008 01:51 |
| Verwijderen van firewall | spade | Virus, spyware & Security | 2 | De 4 februari 2008 10:08 |
| Het schrappen van de Undeletable | Aceras | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 28 Jan 2008 10:38 |
| Hulp nodig met het verwijderen van bestanden! | Mattoryan | Windows besturingssystemen | 7 | 3rd Dec 2007 11:20 |
| Verwijderen van mijn account | Fondamento | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 19 nov 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |