![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens, nylig oppdatert fra gamle modemet til en ny bøffel wbmr-g54 modem / router, jeg kjøpte den bare for å bruke på min ps3 sammen med stasjonære anyways min søket, på skrivebordet nå jeg slå ham på, og kan surfe straks som med alle rutere uten å åpne opp for AOL til å koble til, betyr dette at jeg nå kan avinstallere AOL uten å bryte tilkoblingen? Grunnen som jeg ofte får popup vinduer (ikke reklame eller virus relatert) ber meg om å velge Internett-tilkobling som jeg vet er påvirket av AOL
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du kan slette den, forutsatt at du har programmert AOL-brukernavn og passord på ruteren?
| |||
| |||
| Aye alle sortert. jubelropet dave! dvs en mindre belastning på denne datamaskinen hehe
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Ja, det er et godt trekk, AOL er veldig oppsvulmet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har AOL flyttet fra sitt nettverk unfriendly måter nå? Det var en tid da du ikke kunne bruke det på mer enn én PC ....
|
| |||
| |||
| hhmm synes de å være ok nå, broren er i dag bruker det også Men im fremdeles får komme opp i nevnte ![]() Internett fryses inntil jeg trykker nær, når du installerer ruteren jeg hadde å slå visse muligheter til å "finne tilkobling automatisk", men de var allerede satt sånn, beklager im skrive ut Beregnigner! jubelropet alle!
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Det virker som om det fortsatt er noen AOL venstre på PC .. kanskje. Vil du sinn innlegg en Hijack Denne loggen? Og hva skjer hvis du klikker på AOL-tilkobling, og klikk koble?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| yeh ill Innlegg en logg i kveld så er jeg også å få en eller to popup vinduer for sent, tror broren min er på min PC Jeg må skyte å jobbe nå, men ill gi tilkobling til AOL en prøve hvis det skjer igjen i de neste par minutter og se om det fortsatt er fast uten å spørre igjen jubelropet kompis, ill. komme tilbake til deg!
|
| |||
| |||
| sortert, eller annen grunn fikk jeg en liste over andre internett-tilkoblinger så jeg slettet dem alle, som har fikset det også funnet kilden til popup-vinduer som Ive hatt det siste, alls bra, jubelropet gutter!
|
| |||
| |||
| Glad du har det løst.
__________________ serverguy |