![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej killar, som nyligen uppdaterats från det gamla modemet till en ny buffalo wbmr-g54 modem / router, jag köpte det bara att använda på min PS3 tillsammans med skrivbordet iallafall min fråga, på mitt skrivbord nu i sin tur honom och kan surfa genast som med alla routrar utan att öppna upp AOL att ansluta, betyder det kan jag nu avinstallera AOL utan att bryta min anslutning? Anledningen att jag ofta får pop ups (inte reklam eller virus närstående) ber mig att välja min internetuppkoppling som jag vet att påverkas av AOL
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja det kan du nu ta bort det, om du har programmerat din AOL användarnamn och lösenord i routern?
| |||
| |||
| Aye alla sorteras. cheers dave! thats en mindre belastning på den här datorn hehe
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Ja, det är ett bra drag, AOL är mycket uppsvälld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har AOL flyttas från sitt nätverk ovänligt sätt nu? Det fanns en tid när du inte kunde använda den på mer än en dator ....
|
| |||
| |||
| TTMM de verkar vara ok nu, bror är närvarande använder det också Men im fortfarande få dyka upp som jag nämnde ![]() mitt internet fryser tills jag trycker nära, när du installerar routern jag hade att sätta vissa alternativ för att "hitta samband automatiskt", men de var redan inställd på det viset, sorry im skriva ut last! Skål alla!
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Det verkar som om det fortfarande finns vissa AOL kvar på datorn .. kanske. Kan ni skicka en Hijack här loggen? Dessutom, vad händer om du bara klicka på AOL-anslutningen och klicka ansluta?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| yeh sjuk efter en logga i kväll som jag också får en eller två pop ups sen, tror att min bror har varit på min pc Jag måste skjuta till arbete nu, men sjuka ge ansluta till AOL ett försök om det händer igen inom några minuter och se om det är permanent utan att fråga igen Cheers mate, sjuka komma tillbaka till dig!
|
| |||
| |||
| sorteras, av någon anledning hade jag en lista över andra internetuppkoppling så jag raderade dem alla, som har fastställt den också källan till popup-fönster som ive varit med på sistone, alls bra, skål grabbar!
|
| |||
| |||
| Kul att du fick det fixat.
__________________ serverguy |