![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een heleboel van de tijdelijke bestanden op mijn uni userspace en ik nodig om te verwijderen. Het probleem werd veroorzaakt toen ik mijn USB-pendrive die U3 technologie en creëert enorme hoeveelheden tijdelijke bestanden. Ik vertelde de man aan het itcentre toen hij deed dit de laatste tijd en de dingen die leken te hebben opgelost, maar nu is het weer omhoog. Ik heb geen bestanden die zijn opgeslagen op mijn userspace, omdat ik zelden gebruiken.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat Ccleaner in de downloads sectie zal deze dekking.
| |||
| |||
| Ja dat is wat ik dacht, maar het zou me niet laten installeren op de uni-systeem, zodat op het einde ging ik naar de IT-helpdesk en kreeg tot mijn account.
__________________ Euro Championships tip = Spanje & Torres <- Damn ik zou hebben geplaatst een inzet op hen Make Poverty History Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje |
|
| |||
| |||
| Heb je gekeken in het kader van het start menu voor windows schijf schoner? Op school (groot netwerk), heeft elke gebruiker een snelkoppeling naar schonere schijf op de start-menu en het werkt alleen op hun gebruiker gebied. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Trouble Symantec Bestanden verwijderen | cooker562 | Virus, spyware & Security | 2 | 22 november 2009 10:24 |
| Deleting Temp Files Cookies cache in Chrome en Firefox | robina80 | Web Browsers & FTP Clients | 6 | De 9 juni 2009 15:13 |
| Hulp nodig met het verwijderen van oude internet bestanden | enright666 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 10 okt 2008 18:04 |
| Op zoek naar tijdelijke webhosting | Cew27 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 28 apr 2008 02:57 |
| Hulp nodig met het verwijderen van bestanden! | Mattoryan | Windows besturingssystemen | 7 | 3rd Dec 2007 11:20 |
| Thread Tools | |
| |