![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en haug med midlertidige filer på min uni userspace og jeg trenger å slette dem. Problemet var forårsaket da jeg brukte min USB pendrive som har U3 teknologien og skaper store mengder midlertidige filer. Jeg fortalte ham på itcentre når den gjorde dette sist og det syntes å ha sortert ut, akkurat nå er det kommet opp igjen. Jeg har ingen som er lagret på min userspace, fordi jeg sjelden bruker den.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror Ccleaner i downloads delen vil dekke dette.
| |||
| |||
| Ja det er det jeg tenkte, men det ville ikke la meg installere det på uni-systemet, så til slutt gikk jeg til det helpdesk og fikk tilbakestille kontoen min.
__________________ Euro Championships tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha plassert en innsats på dem Foreta Fattigdom History Justice for de 96 <- Ta en titt |
|
| |||
| |||
| Har du sett under Start-menyen for Windows disk renere? På skolen (stort nettverk), har hver bruker en snarvei til disk renere på Start-menyen, og den opererer kun på deres bruker området. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trouble Slette Symantec Filer | cooker562 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 22 november 2009 10:24 |
| Slette Temp Files Cookies Cache i Chrome og Firefox | robina80 | Nettlesere & FTP Clients | 6 | 9 juni 2009 15:13 |
| Trenger du hjelp med å fjerne gamle Internett-filer | enright666 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 10 oktober 2008 18:04 |
| Looking for midlertidige webhosting | Cew27 | Web Design, hosting & SEO | 1 | 28 april 2008 02:57 |
| Trenger du hjelp til å slette filer! | Mattoryan | Windows-operativsystemer | 7 | 3 desember 2007 11:20 |
| Thread Tools | |
| |