![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag har en massa tillfälliga filer på min UNI userspace och jag behöver ta bort dem. Problemet orsakades när jag använde min USB pendrive som U3-teknik och skapar stora mängder av temporära filer. Jag sa till killen på itcentre när det gjorde det förra gången och det verkade ha redas ut, just nu är det komma upp igen. Jag har inte sparats på min userspace, eftersom jag sällan använder den.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag tror Ccleaner i nerladdningar avsnitt täcker in det här.
|
|||
|
|||
|
Ja det är vad jag trodde men det skulle inte låta mig installera det på uni, så till slut gick jag till IT Helpdesk och fick återställa mitt konto.
|
|||
|
|||
|
Har du tittat under startmenyn för Windows disken renare? I skolan (stora) har varje användare en genväg till disken renare på Start-menyn och det bara fungerar på deras användare område.
|