![]() |
|
| |||
| |||
| Wy onko epäselvä musta linja alas vasemmalle puolelle työpöydälle näytössä? |
|
| |||
| |||
| Oho! pahoillani Tarkoitin oikealla puolella. |
|
| |||
| |||
| Voitko lähettää ruudunkaappaus sitä. Miten ottaa ruudunkaappaus. * Avaa Web-selain. * Tai työpöydälle. (desktop ruutukuvia) * Katso näppäimistöllä ja on painike (yleensä oikeassa yläkulmassa), joka lukee PrtSc, Lehdistä, että painiketta. ** Huomaa: Jos kallistuksen löydä painiketta, tässä on kuva perussäädös näppäimistö ja katsoa Avainta punainen neliö, sen ympärille. Valitse Tässä (Klikkaa Blue linkki) Voit tarkastella Kuva. ** * Kun PrtSc painiketta painetaan, Avaa Microsoft Paint. 1. Valitse Alku 2. Valitse Juosta 3. Kirjoita Mspaint 4. Paina Ok. * Kun Paint on auki, Käytössä valikkorivillä klikkaa Muokkaa * Sitten Liitä. * Tallenna tiedosto tietokoneeseesi kuten JPEG-kuvan (Pääosin joten koko ei ole niin iso) Käytössä valikkorivillä napsauta Tiedosto Valitse Tallenna.. Seuraava Tallenna tyyppi napsauttamalla pudota nuolta ja valitse Jpeg Napsautuksella Tallentaa. |
|
| |||
| |||
| Ongelmana näyttää olevan LAJITTELE itse pois, kiitos "auttaa. Epäilemättä Olen täällä jälleen toisella querrie! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probly puhujat interfearance
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Desktop | Kiehugh | Rautatavaran Chat | 1 | 16 marraskuu 2009 10:00 |
| Sain uuden työpöydän | robina80 | Rautatavaran Chat | 19 | 11. lokakuu 2008 12:52 |
| Desktop Help? | Session26 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 30. marraskuu 2007 05:53 |
| Uusi Desktop | gratefullydead | Rautatavaran Chat | 5 | 13. marraskuu 2007 16:47 |
| Window Desktop vs. Google Desktop | ozzie | General Software Chat | 2 | 9. marraskuu 2007 12:03 |
| Thread Tools | |
| |