![]() |
|
| |||
| |||
| WY is er een wazig zwarte lijn van de linker kant van mijn bureaublad scherm? |
|
| |||
| |||
| Oeps! sorry ik bedoelde rechterkant. |
|
| |||
| |||
| Kunt u een screenshot van. Hoe wordt een screenshot. * Open uw webbrowser. * Of vanaf het bureaublad. (voor desktop screenshots) * Let op je toetsenbord en er moet een toets (meestal in de rechterbovenhoek), dat luidt PrtScDruk op die knop. ** Let op: Als u huicheltaal vinden op de knop, hier is een foto van een fundamenteel toetsenbord en een blik op de toets met het rode vierkant omheen. Klik op Hier (Klik op de blauwe link) om de foto te bekijken. ** * Zodra de PrtSc knop wordt ingedrukt, Open Microsoft Paint. 1. Klik op Start 2. Klik op Rennen 3. Typ in MSpaint 4. Druk op Oke. * Zodra Paint is geopend, op de menubalk klikt u op Bewerken * Dan Plakken. * Sla het bestand op uw computer als een JPEG afbeelding (voornamelijk dus de grootte is niet zo groot) Op de menubalk klikt u op Bestand Klik op Opslaan als.. Naast Opslaan als type Klik op de vervolgkeuzelijst pijl, en kies Jpeg De klik Redden. |
|
| |||
| |||
| Het probleem lijkt te hebben gesorteerd zelf uit, dank voor uw hulp. Ongetwijfeld zal ik hier weer met een ander querrie! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probly sprekers interfearance