![]() |
|
| |||
| |||
| Wy finns en suddig svart linje ner till vänster på mitt skrivbord skärmen? |
|
| |||
| |||
| Oops! Förlåt jag menade höger. |
|
| |||
| |||
| Kan du skicka en skärmdump av det. Hur du tar en skärmdump. * Öppna din webbläsare. * Eller från skrivbordet. (för skrivbordet skärmdumpar) * Titta på tangentbordet och det bör finnas en knapp (vanligen i övre högra hörnet) som lyder PrtSc, Tryck på denna knapp. ** Observera: Om du skränande finna knappen, här är en bild av en grundläggande tangentbord och tittar på nyckeln med röd kvadrat runt den. Klicka Här (Klicka på den blå länken) för att visa bilden. ** * När PrtSc knappen trycks Öppna Microsoft Paint. 1. Klicka Start 2. Klicka Springa 3. Skriv in MSpaint 4. Press Ok. * När Paint är öppen på menyraden klicka på Redigera * Sedan Klistra in. * Spara filen på din dator som en JPEG-bild (främst så storleken är inte så stor) På menyraden klickar du på Fil Klicka Spara som.. Bredvid Filformat klickar du på listpilen pilen och välj Jpeg Klicket Spara. |
|
| |||
| |||
| Problemet verkar ha ordna till sig, tack för din hjälp. Utan tvekan kommer jag att vara här igen med en annan querrie! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probly talare interfearance
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nya Desktop | Kiehugh | General Hardware Chat | 1 | 16 november 2009 10:00 |
| Fick nytt skrivbord | robina80 | General Hardware Chat | 19 | 11 oktober 2008 12:52 |
| Desktop Hjälp? | Session26 | Windows-operativsystem | 3 | 30 november 2007 05:53 |
| Nya Desktop | gratefullydead | General Hardware Chat | 5 | 13 november 2007 16:47 |
| Fönster Desktop kontra Google Desktop | ozzie | General Software Chat | 2 | 9 november 2007 12:03 |
| Thread Tools | |
| |