![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er ikke sikker på, hvilket forum dette bør gå i denne syntes nærmeste min undskyldning, hvis ikke. Jeg havde mine døtre pic på mit skrivebord, og det er forsvundet, selv jeg forsøgte at sætte en anden der ved vinduer fotogalleri et par gange, men intet sker. Hvad er det, jeg gør forkert og hvordan kan jeg løse dette problem.
|
|
|
|||
|
|||
|
Har du installeret noget fornylig?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har installeret RealPlayer i dag, men problemet var der allerede før intallation.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvad har skrivebordet ændret til?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hhhmm ive havde dette problem på min gamle pc, kunne jeg kun sat internettet billede (knap 2> indstillet som baggrund) som min baggrund, jpegs etc i mit dpcuments wouldnt arbejdet, vil jeg sætte det ned til en virus, men før jeg fast det jeg købte en ny pc, kan du prøve at scanne
|
|||
|
|||
|
Skrivebordet er en blok af farve jeg er i stand til at ændre den til enhver farve jeg gerne, men ikke i stand til at stille alle pic op enten mine egne billeder, eller dem på pc sceneries etccc
Jeg har en scanning nogle dage siden Thats hvordan jeg lært min anti-virus er runnig ud hurtigt (se anden tråd) |
|
|
|||
|
|||
|
Du ønsker måske at gå til virus, spyware og Security Forum og køre nogle af de scanninger.
Det skader ikke at udelukke malware. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg havde et kig på forum, tråden "malware fjernelse ..." Jeg har også set på kontrolpanelet, hvilket program skal jeg bruge til at fjerne? Problemet med skrivebordet stadig exiats. Jeg klikkede på acwallpaper fra et andet forum, som kom ono skrivebordet, men efter at slukke bærbar og tænde igen, det er gået. Jeg elsker tapetet Jeg så jeg virkelig ønsker at få orden på dette.
|
|
|
|||
|
|||
|
De ting med wallpapers på internettet, og de er fyldt med spyware og endda trojans.
Hvilket websted har du hente den fra? Jeg kan ikke fortælle, hvad der foregår med computeren uden at se hvad der kører. Downloade HijackThis til skrivebordet. Dobbeltklik på den fil, du lige har downloadet. Klik på "Installer"-Knappen for at installere. Den vil som standard installere til biblioteket -- C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis Undlad venligst at ændre standardtidsintervallerne installere placering. Efter installere, HijackThis bør åbne for dig. Næste klikke på "Må en systemscanning og gemme en logfil " knappen. HijackThis scanner og derefter en log åbnes i Notesblok. I øverste venstre for notepad vindue klik "File" > "Gem som" navn den hijackthis og gem den til Desktop. Gem log som en tekst (. txt-Fil) eller. Log Gøre IKKE tillægger MS-Word . DOC filer, de ikke vil blive set på! I dit indlæg, skal du tilføje log som en Attachment. * Ikke har Hijackthis fastsætte noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig. ** Brug ikke Analyse Denne knap. It's resultater er farlige, hvis misforstået. Vejledning for knyttet logfilerne til en post Også vedhæfte en afinstallere listen. Hvordan du opretter en Uninstall List 1. Start HijackThis 2. Klik på Misc Værktøjer knappen 3. Klik på Open Uninstall Manager knappen. 4. Klik på Gem listen knappen, og angive, hvor du vil gemme denne fil. Når du trykker Gemme knap en notesblok åbner med indholdet af denne fil. 5. Gem den til din skrivebord 6. Tilføj uninstall_list.txt som en vedhæftet fil i den næste post. |