![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En ole varma, mikä foorumi tämän pitäisi mennä tässä näytti lähimpään anteeksi, jos sen ei. Minulla oli tyttäreni kuva työpöydälle, ja se on kadonnut itse olen yrittänyt esittää toisen siellä ikkunat valokuvagallerian muutamia kertoja, mutta mitään ei tapahdu. Mitä teen väärin ja miten voin korjata tämän ongelman. |
|
| |||
| |||
| Oletko asentanut mitään viime aikoina? |
|
| |||
| |||
| Olen asentanut RealPlayer tänään, mutta ongelma oli jo olemassa ennen intallation. |
|
| |||
| |||
| Mikä on työpöydällä muuttunut? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm ive oli tämän ongelman minun vanha pc, voisin vain asettaa kuvien (painike 2> asettaa tausta) kuin minun taustakuva, jpegs etc minun dpcuments wouldnt työtä, esitin sen alas virus mutta ennen i korjasin sen ostin uuden tietokoneen, kokeile skannaus
| |||
| |||
| Työpöydällä on estää värin voin muuttaa mihinkään väri i like, mutta ei voi esittää mitään pic joko oman kuvia tai niitä PC maisemia etccc Tein skannata muutama päivä sitten thats kuinka i oppinut minun anti-virus on runnig pian (katso muiden thread) |
|
| |||
| |||
| Saatat haluta mennä, että virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuusasioiden Forum ja suorittaa osan skannaa. Se ei koskaan sattuu sulkea pois haittaohjelma. |
|
| |||
| |||
| Minulla oli tarkastella foorumiin säikeestä "haittaohjelmien poistoon ..." Olen myös tutustunut ohjauspaneelin mikä ohjelma Tarvitseeko minun poistaa? Ongelmana työpöydällä edelleen exiats. I napsautti acwallpaper toisesta foorumi joka tuli ono työpöydällä, mutta sen jälkeen sammuttamalla kannettavan tietokoneen ja päällekytkennän jälleen se on kadonnut. Rakastan taustakuvan i näki i todella haluamme selvittää tämän asian. |
|
| |||
| |||
| Asia kanssa taustakuvia myös Internetissä on niitä täynnä vakoiluohjelmia ja jopa troijalaisia. Mihin sivustoon teit ladata sen? En voi kertoa, mitä tapahtuu tietokoneen kanssa ilman, että he näkevät, mitä on käynnissä. Ladata HijackThis omalle työpöydälle. Kaksoisnapsauta tiedostoa, jota juuri ladattu. Klikkaa "Asenna"-Painiketta asentaa. Se oletusarvoisesti asentaa hakemistoon -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Älä muuta oletuksena asentaa paikkaan. Kun asentaa, HijackThis pitäisi avata sinulle. Seuraava klikkaa "Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa lokitiedoston " painiketta. HijackThis tarkistaa ja sen jälkeen loki avautuu muistioon. Vuonna alkuun vasemmalla puolella notepad ikkuna napsauttamalla "File" > "Save As" nimeä se hijackthis ja tallentaa ne Desktop. Ole hyvä ja tallenna loki kuten teksti-(. txt)-Tiedoston tai. Log Tehdä EI liittää MS-Word . DOC tiedostoja, ne eivät ole tutustunut! Vuonna blogitekstiisi, lisää log on Liitetiedostona. * Ei ole Hijackthis vahvistaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan. ** Älä käytä Analyse Tämä painike. Sen tulokset ovat vaarallisia, jos tulkitaan väärin. Opas liittyviä lokitiedostoja post Myös liittää poistaa luettelosta. How to Create an Uninstall Luettelo 1. Alku HijackThis 2. Klikkaa Misc Työkalut painiketta 3. Klikkaa Avaa Uninstall Manager painiketta. 4. Klikkaa Tallenna luettelo painiketta ja määrittää, minne haluat tallentaa tiedoston. Kun painat Tallentaa painiketta Muistio avaa sisällön kanssa, että tiedosto. 5. Tallenna se työpöydälle 6. Lisää uninstall_list.txt on liitetiedostona myös seuraavassa postitse. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Äänestä tätä kuvaa | koglaa | Multimedia & Codecs | 6 | 3. Maaliskuu 2009 12:47 |
| Koira? Eagle? Mitä Kuva? | Grongle | Esittele itsesi Täällä | 6 | 10th Mar 2008 17:04 |
| Ensimmäinen. Gif-kuva, että olen tehnyt. Tule ja katso! | cheesepuff | Off Topic Discussion | 6 | 13. marraskuu 2007 20:47 |
| Window Desktop vs. Google Desktop | ozzie | General Software Chat | 2 | 9. marraskuu 2007 12:03 |
| Kuva-DVD | Tinkerbell | Multimedia & Codecs | 2 | 3. Sep 2007 08:51 |
| Thread Tools | |
| |