mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Desktop foto

Reply

Thread Tools
Old 26 okt 2007, 06:51
Lid Fractie

Default Desktop foto

Ik weet niet waar dit forum zou moeten gaan in dit leek dichtstbijzijnde mijn excuses indien haar niet. Ik had mijn dochters pic op mijn bureaublad en hij is verdwenen zelf heb ik geprobeerd om een ander er door Windows fotogalerij een paar keer, maar er gebeurt niets. Wat doe ik fout en hoe kan ik dit probleem oplossen.
Old 26 okt 2007, 08:40
Moderator Groep

Default Desktop foto

Heeft u onlangs iets geïnstalleerd?

Old 26 okt 2007, 09:14
Lid Fractie

Default Desktop foto

Ik geïnstalleerd RealPlayer vandaag, maar het probleem was er al vóór de installatie.
Old 26 okt 2007, 12:10
Moderator Groep

Default Desktop foto

Wat is het bureaublad veranderd?

Old 26 okt 2007, 16:50
Donor Groep

Default Desktop foto

hhhmm ive had dit probleem op mijn oude pc, kon ik alleen internet foto (knop 2> instellen als achtergrond) als mijn wallpaper, jpegs etc in mijn dpcuments wouldnt werk, ik zet het op een virus, maar voordat ik vast dat ik gekocht heb een nieuwe pc, probeer het scannen

(sorry voor de spelling maar net bk van publicatie en controle van e-mails HAH!)

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 27 okt 2007, 06:49
Lid Fractie

Default Desktop foto

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Wat is het bureaublad veranderd?
Het bureaublad is een blok van kleur Ik ben in staat om de op elke kleur i like maar niet in staat om een pic-up ofwel mijn eigen foto's of die op een pc decors etccc
Ik heb een scan enkele dagen geleden thats geleerd hoe ik mijn anti-virus is runnig binnenkort (zie andere draad)
Old 27 okt 2007, 09:06
Moderator Groep

Default Desktop foto

U wilt misschien naar de aanwezigheid van virussen, spyware en Security Forum en start een aantal van de scans.

Het doet pijn nooit uitsluiten malware.

Old 20 november 2007, 14:10
Lid Fractie

Default Desktop foto

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
U wilt misschien naar de aanwezigheid van virussen, spyware en Security Forum en start een aantal van de scans.

Het doet pijn nooit uitsluiten malware.
Ik had een kijkje op het forum, de draad "malware verwijderen ..." Ik heb ook gekeken naar de bedieningspaneel welk programma heb ik nodig om te verwijderen? Het probleem met het bureaublad nog exiats. Ik klikte op acwallpaper uit een ander forum dat kwam Ono de desktop, maar na het uitschakelen van de laptop en het inschakelen weer is verdwenen. Ik hou van het behang ik zag ik echt wilt sorteren dit op te lossen.
Old 20 november 2007, 14:21
Moderator Groep

Default Desktop foto

Het ding met achtergronden op het internet is dat ze zijn bezaaid met spyware en trojans.
Welke site heeft u downloaden vanaf?

Ik kan niet vertellen wat er aan de hand is met de computer, zonder te zien wat er draait.

Downloaden HijackThis op uw bureaublad.
Dubbelklik op het bestand dat je net gedownload.
Klik op de "Installeer"Knop te installeren.
Het zal standaard installeren naar de directory -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis
Gelieve geen wijziging van de standaard installatie locatie.
Bij het installeren, HijackThis moet open voor je.

Vervolgens klikt u op "Doe een systeem scannen en opslaan van een log-bestand " knop.
HijackThis scant en vervolgens een log zal openen in Kladblok.
In de linkerbovenhoek van het Kladblok-venster klikt u op "Bestand" > "Opslaan als" noem maar op HijackThis en sla aan het Desktop.
Bewaar de log als een tekst (. txtBestand) of. Inloggen
Doen NIET hechten MS-Word . DOC bestanden, zullen ze niet worden bekeken!
In uw bericht, voeg de log als een Attachment.
* Heb je geen HijackThis repareren alles nog. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist.
** Gebruik niet de Analyse Deze knop. Het is bevindingen zijn gevaarlijk als verkeerd.

Gids voor de bevestiging van de logs naar een post

Ook een uninstall lijst.

Hoe een Deïnstalleren Lijst

1. Start HijackThis
2. Klik op de Misc Tools knop
3. Klik op de Open Uninstall Manager knop.
4. Klik op de Sla lijst knop en aangeven waar je wilt opslaan dit bestand. Wanneer u op Redden knop een kladblok zal openen met de inhoud van dat bestand.
5. Sla het op uw bureaublad
6. Voeg de uninstall_list.txt als een koppelingseisen in de volgende post.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.