![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| olen yrittänyt pelata Battlefield 2, kun olen asentanut sen kertoi minulle päivittämään direct x 9,0 ja tein sitten restarted minun tietokone on mennyt 4 bittinen ja se oli erittäin huono väri sitten voin poistaa nvdia kuljettaja sitten minulla oli uudelleen minun tietokone uudelleen sitten kun olen uudelleen, se sanoo "disk read error" ja sitten siinä sanotaan alt-välilehti poistaa ei ole millään tavalla voin korjata tämän laittamalla uuden video-kortti? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kovalevy vika, jos tietokone ei käynnisty yrittää tekee XP: n korjaus.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| "A Disk Lue virhe Paina Ctrl + Alt + Del uudelleen" - Windows ei booting | pinkytwoscoops | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 5th Jun 2009 13:45 |
| Dell inspirion 1721 - "Cant pääsy levy aiheuttaa bittinen lokeroonsa pois päältä" Virhe | chevycowgirl | General Software Chat | 1 | 20th Apr 2009 09:09 |
| Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" | ashaiba | Rautatavaran Chat | 6 | 13th Mar 2009 15:56 |
| Ongelmia "Tarkista kiintolevyn virheet"-toiminto | pest79456 | Linux & Alternative OS | 3 | 16. lokakuu 2008 04:16 |
| Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". | aechain | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 24th Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |