![]() |
|
| |||
| |||
| Jag försökte att spela Battlefield 2 när jag slutade att installera det berättat för mig att uppdatera direkt x 9,0 och jag gjorde då startas datorn det gick till 4-bitars och det var mycket dåliga färgen då jag avinstallera nvdia föraren då jag var tvungen att starta om min dator igen sedan när jag startat om den, det står "disk läst fel" så säger alt tab bort Finns det något sätt jag kan åtgärda detta genom att sätta ett nytt grafikkort i? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hårddisk fel, om datorn inte kommer att starta upp försöker göra en XP-reparation.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| "Ett diskläsfel Fel uppstod Tryck Ctrl + Alt + Del för att starta" - Windows inte startar upp | pinkytwoscoops | Windows-operativsystem | 8 | 5 juni 2009 13:45 |
| Dell inspirion 1721 - "Cant tillgång disk orsaka bit skåp avstängd" Fel | chevycowgirl | General Software Chat | 1 | 20 april 2009 09:09 |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Problem med "Kontrollera hårddisken efter fel" funktionen | pest79456 | Linux & Alternativa OS | 3 | 16 oktober 2008 04:16 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |