mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Skærmindstillinger ændre sig efter re-boot

Reply

Thread Tools
Old 28 oktober 2008, 07:17
Medlem Gruppen

Jeg holder mine skærmindstillinger sat for Win klassiske ingen, for pauseskærmen, men efter jeg har installeret Fire Fox, når jeg genstarter pc indstillingerne skifte til XP indstillinger, når den starter op med XP pauseskærm og den grønne starter fra bunden, som jeg altid sat til ingen for pauseskærmen også, men det vil ikke holde de indstillinger, jeg vælger i displayet, når den er lukket ned eller genstartes? er The Fire Fox jeg installeret forårsager dette eller noget andet? Tak for enhver hjælp. Også, jeg sørge for at klikke på Gem, når jeg ændre dem tilbage?
Old 28 oktober 2008, 10:37
MJM
Donor-Gruppen

Jeg har ingen ide om, hvad du siger ..... Måske mere tegnsætning vil hjælpe i mellem den længste sætning nogensinde.

Jeg mener, hvad du siger, er, at du har XP er indstillet til den "klassiske" tema, men efter en firefox installeret, har du nu altid starte med XP "Fisher Price" tema, selv efter at sætte den tilbage til "klassiske".
Er det rigtigt?

Jeg havde det problem med min gamle laptop ... normalt ville jeg bare genstarte og det ville være fast.

Mit system: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Bundkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Hukommelse:
1024 + 2048MB DDR2 667
Grafikkort (r):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (e):
200GB 5400RPM
Optisk drev (r):
DVD Super Multi
Sag / PSU:
Satellite A200-serien
Køling:
Stock
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 28 oktober 2008, 14:31
Medlem Gruppen

du er korrekte, beklager, hvis jeg confusedyou. Tak! tror jeg måske nødt til at slippe af med ilden ræven forårsage dette virkelig får mig på nerverne.
Old 28 oktober 2008, 18:12
MJM
Donor-Gruppen

Jeg har aldrig haft FireFox installeret, og havde stadig problemet. Det er absolut en mærkelig ting selv.
Old 28 oktober 2008, 18:46
Medlem Gruppen

Sikker på er, jeg afinstalleret Firefox og prøvede det, men ville det stadigvæk ikke holde indstillingerne.
Old 28 oktober 2008, 18:59
MJM
Donor-Gruppen

Kun anden ting, jeg kan tænke på er at redigere direkte i registreringsdatabasen.
Tjek denne side:
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Se på 214, kan det være, hvad du vil (ingen garanti, og forsøge at kontrollere, via andre sider)
Old 28 oktober 2008, 19:02
Medlem Gruppen

Tak, jeg vil tjekke det ud
Old 28 oktober 2008, 19:57
Medlem Gruppen

Nå, jeg kørte min TuneUp Utilities 2008 program og har valgt de bedste resultater så, det opstartet oppe rigtige denne gang. Måske vil det være fint nu Tak for din hjælp!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.