![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg holder mine skærmindstillinger sat for Win klassiske ingen, for pauseskærmen, men efter jeg har installeret Fire Fox, når jeg genstarter pc indstillingerne skifte til XP indstillinger, når den starter op med XP pauseskærm og den grønne starter fra bunden, som jeg altid sat til ingen for pauseskærmen også, men det vil ikke holde de indstillinger, jeg vælger i displayet, når den er lukket ned eller genstartes? er The Fire Fox jeg installeret forårsager dette eller noget andet? Tak for enhver hjælp. Også, jeg sørge for at klikke på Gem, når jeg ændre dem tilbage? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ingen ide om, hvad du siger ..... Måske mere tegnsætning vil hjælpe i mellem den længste sætning nogensinde.
Jeg mener, hvad du siger, er, at du har XP er indstillet til den "klassiske" tema, men efter en firefox installeret, har du nu altid starte med XP "Fisher Price" tema, selv efter at sætte den tilbage til "klassiske". Er det rigtigt? Jeg havde det problem med min gamle laptop ... normalt ville jeg bare genstarte og det ville være fast. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| du er korrekte, beklager, hvis jeg confusedyou. Tak! tror jeg måske nødt til at slippe af med ilden ræven forårsage dette virkelig får mig på nerverne. |
|
| |||
| |||
| Jeg har aldrig haft FireFox installeret, og havde stadig problemet. Det er absolut en mærkelig ting selv. |
|
| |||
| |||
| Sikker på er, jeg afinstalleret Firefox og prøvede det, men ville det stadigvæk ikke holde indstillingerne. |
|
| |||
| |||
| Kun anden ting, jeg kan tænke på er at redigere direkte i registreringsdatabasen. Tjek denne side: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Se på 214, kan det være, hvad du vil (ingen garanti, og forsøge at kontrollere, via andre sider) |
|
| |||
| |||
| Tak, jeg vil tjekke det ud |
|
| |||
| |||
| Nå, jeg kørte min TuneUp Utilities 2008 program og har valgt de bedste resultater så, det opstartet oppe rigtige denne gang. Måske vil det være fint nu Tak for din hjælp! |