vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Näyttöasetukset muutoksen jälkeen uudelleen käynnistyksen

Reply

Thread Tools
Old 28 lokakuu 2008, 07:17
Jäsen

Default Näyttöasetukset muutoksen jälkeen uudelleen käynnistyksen

Pidän näytön asetukset ovat Win Classic kukaan, ja näytönsäästäjä, mutta kun olen asentanut Fire Fox, kun tietokone uudelleen asetusten muuttamista XP: n asetuksia, kun se käynnistyy ja XP-näytönsäästäjä ja vihreää alkaa alhaalta, jotka olen aina asetettava ei lainkaan näytönsäästäjän myös, mutta se ei pidä asetuksia voin valita näytössä, kun se sammutetaan tai käynnistetään? On Fire Fox Asensin aiheuttaa tätä tai jotain muuta? Thanks for any help. Olen myös varmista Valitse Tallenna, kun muutan takaisin?
Old 28 lokakuu 2008, 10:37
Rahoittajien ryhmän

Minulla ei ole aavistustakaan, mitä sanot ..... Ehkä enemmän välimerkkejä auttaisi välillä pisin virke koskaan.

Mielestäni se, mitä te sanotte, että olette XP asettaa "klassinen" teema, mutta sen jälkeen ampua asettaa, te nyt aina käynnisty XP "Fisher Price-teeman vaikka asettamalla se takaisin" perinteisten ".
Niinkö?

Minulla oli, että ongelma on my old laptop ... yleensä minä vain uudestisyntynyt ja sitä olisi vahvistettava.

My System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Emolevy:
Mobile Intel PM965 Express-piirisarja
RAM-muisti:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Äänikortti:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Kiintolevy (t):
200GB 5400RPM
Optinen asema (t):
DVD Super Multi
Asia / PSU:
Satellite A200-sarja
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (t):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 28 lokakuu 2008, 14:31
Jäsen

olette oikeassa, anteeksi jos olen confusedyou. Kiitos! kai voinut päästä eroon palo kettu syy tähän todella saa minun hermoja.
Old 28 lokakuu 2008, 18:12
Rahoittajien ryhmän

En ole koskaan ollut FireFox asennettu ja vielä oli kysymys. Se on varmasti outoa kuitenkin.
Old 28 lokakuu 2008, 18:46
Jäsen

Toki on, olen poistanut Firefox ja kokeillut sitä, mutta se ei vieläkään pidä asetuksia.
Old 28 lokakuu 2008, 18:59
Rahoittajien ryhmän

Ainoa toinen asia, enkä tiedä, on rekisterin muokkaamista suoraan.
Check out this page:
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Katsokaa 214, se voi olla mitä haluat (ei takaa ja yrittää tarkistaa kautta muille sivuille)
Old 28 lokakuu 2008, 19:02
Jäsen

Thanks, I'll check it out
Old 28 lokakuu 2008, 19:57
Jäsen

No, minä juoksin minun TuneUp Utilities 2008-ohjelman ja valitsi parhaan suorituksen jälkeen se käynnistetty oikein tällä kertaa. Ehkä se on hieno nyt Thanks for your help!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.