mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Weergave-instellingen wijzigen na opnieuw opstarten

Reply

Thread Tools
Old 28 oktober 2008, 07:17
Lid Fractie

Default Weergave-instellingen wijzigen na opnieuw opstarten

Ik blijf mijn display-instellingen voor Win klassieke geen, voor de screensaver, maar nadat ik Fire Fox, toen ik opnieuw de pc de instellingen wijzigen op XP instellingen wanneer zij laarzen met XP screensaver en de groene beginnen aan de onderkant die ik altijd ingesteld op Geen voor screensaver ook maar het zal niet in het bezit van de instellingen kies ik in elkaar nadat deze is afgesloten of opnieuw opgestart? is The Fire Fox Ik geïnstalleerd waardoor dit of iets anders? Bedankt voor alle hulp. Ook ben ik er zeker van te klikken opslaan als ik ze terug?
Old 28 okt 2008, 10:37
MJM
Donor Groep

Ik heb geen idee wat je te zeggen ..... Misschien meer leestekens zou helpen tussen de langste zin ooit.

Ik denk dat wat u zegt is dat je XP hebt ingesteld op de 'klassieke' thema, maar na een firefox installeren, kunt u nu altijd opstarten met de XP "Fisher Price" thema zelfs nadat hij terug naar 'klassieke'.
Is dat juist?

Ik had dat probleem met mijn oude laptop ... normaal ik zou gewoon opnieuw opstarten en het zou worden vastgesteld.

Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Moederbord:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Geheugen:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Sound Card:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Hard Drive (s):
200GB 5400RPM
Optische Drive (s):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellite A200-serie
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 28 oktober 2008, 14:31
Lid Fractie

u gelijk, sorry als ik confusedyou. Bedankt! denk dat ik zou kunnen hebben om zich te ontdoen van de brand veroorzaken vos krijgt dit echt op mijn zenuwen.
Old 28 oktober 2008, 18:12
MJM
Donor Groep

Ik heb ook nooit FireFox geïnstalleerd en nog steeds het probleem. Het is zeker een raar ding maar.
Old 28 oktober 2008, 18:46
Lid Fractie

Zeker is, ik verwijderd en Firefox geprobeerd, maar dat het nog niet zou houden van de instellingen.
Old 28 oktober 2008, 18:59
MJM
Donor Groep

Enige andere wat ik kan bedenken is het bewerken van het register direct.
Kijk op deze pagina:
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Kijk naar 214, het kan wat je wilt (geen garantie en probeer na te gaan of via andere pagina's)
Old 28 oktober 2008, 19:02
Lid Fractie

Thanks, I'll check it out
Old 28 oktober 2008, 19:57
Lid Fractie

Nou, ik liep mijn tuneup utilities 2008 programma en kiest vervolgens de beste prestaties, het opstarten van juist deze tijd. Misschien zal het fijn nu Bedankt voor je hulp!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kunt geen weergave-instellingen voor meerdere beeldschermen Ballnplaya Windows besturingssystemen 0 Van de 6 juni 2009 15:23
Niet kunnen wijzigen resolutie-instellingen HistoryGirl Windows besturingssystemen 8 De 2 januari 2008 10:09
Beeldscherminstellingen devita23 Grafische Kaarten & Monitors 1 11 nov 2007 06:18
Reden voor Beeldscherminstellingen Veranderen? casselle Windows besturingssystemen 4 3e sep 2007 01:31
How To Change Firewall-instellingen? brglightning Virus, spyware & Security 2 De 1 april 2007 01:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.