![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik blijf mijn display-instellingen voor Win klassieke geen, voor de screensaver, maar nadat ik Fire Fox, toen ik opnieuw de pc de instellingen wijzigen op XP instellingen wanneer zij laarzen met XP screensaver en de groene beginnen aan de onderkant die ik altijd ingesteld op Geen voor screensaver ook maar het zal niet in het bezit van de instellingen kies ik in elkaar nadat deze is afgesloten of opnieuw opgestart? is The Fire Fox Ik geïnstalleerd waardoor dit of iets anders? Bedankt voor alle hulp. Ook ben ik er zeker van te klikken opslaan als ik ze terug? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb geen idee wat je te zeggen ..... Misschien meer leestekens zou helpen tussen de langste zin ooit.
Ik denk dat wat u zegt is dat je XP hebt ingesteld op de 'klassieke' thema, maar na een firefox installeren, kunt u nu altijd opstarten met de XP "Fisher Price" thema zelfs nadat hij terug naar 'klassieke'. Is dat juist? Ik had dat probleem met mijn oude laptop ... normaal ik zou gewoon opnieuw opstarten en het zou worden vastgesteld. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| u gelijk, sorry als ik confusedyou. Bedankt! denk dat ik zou kunnen hebben om zich te ontdoen van de brand veroorzaken vos krijgt dit echt op mijn zenuwen. |
|
| |||
| |||
| Ik heb ook nooit FireFox geïnstalleerd en nog steeds het probleem. Het is zeker een raar ding maar. |
|
| |||
| |||
| Zeker is, ik verwijderd en Firefox geprobeerd, maar dat het nog niet zou houden van de instellingen. |
|
| |||
| |||
| Enige andere wat ik kan bedenken is het bewerken van het register direct. Kijk op deze pagina: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Kijk naar 214, het kan wat je wilt (geen garantie en probeer na te gaan of via andere pagina's) |
|
| |||
| |||
| Thanks, I'll check it out |
|
| |||
| |||
| Nou, ik liep mijn tuneup utilities 2008 programma en kiest vervolgens de beste prestaties, het opstarten van juist deze tijd. Misschien zal het fijn nu Bedankt voor je hulp! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kunt geen weergave-instellingen voor meerdere beeldschermen | Ballnplaya | Windows besturingssystemen | 0 | Van de 6 juni 2009 15:23 |
| Niet kunnen wijzigen resolutie-instellingen | HistoryGirl | Windows besturingssystemen | 8 | De 2 januari 2008 10:09 |
| Beeldscherminstellingen | devita23 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 11 nov 2007 06:18 |
| Reden voor Beeldscherminstellingen Veranderen? | casselle | Windows besturingssystemen | 4 | 3e sep 2007 01:31 |
| How To Change Firewall-instellingen? | brglightning | Virus, spyware & Security | 2 | De 1 april 2007 01:45 |
| Thread Tools | |
| |