mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Displayinnstillinger endring etter re-boot

Reply

Thread Tools
Old 28th Oct 2008, 07:17
Medlem Group

Default Displayinnstillinger endring etter re-boot

Jeg skille Displayinnstillinger satt for Win klassiske ingen, for skjermspareren, men etter at jeg installerte Fire Fox, når jeg starter pc innstillingene endres til XP når den starter opp med XP skjermsparer og grønt starter på bunnen som jeg alltid satt til none for skjermspareren også, men det vil ikke holde innstillingene jeg velge på skjermen når den er slått av eller startes på nytt? er De Fire Fox jeg installerte forårsaker dette eller noe annet? Takk for hjelp. Også, jeg sørge for å klikke Lagre når jeg endrer dem tilbake?
Old 28 oktober 2008, 10:37
MJM
Donor Group

Jeg aner ikke hva du sier ..... Kanskje flere tegnsetting ville hjelpe i mellom den lengste setning noensinne.

Jeg tror det du sier er at du har XP satt til "klassisk" tema, men etter en Firefox installert, har du nå alltid boot med XP "Fisher Price" tema, selv etter å sette den tilbake til "klassiske".
Er det riktig?

Jeg hadde det problemet med min gamle laptop ... normalt Jeg vil bare starte på nytt og det ville være løst.

Min System: Toshiba Satellite a200-28P

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo T8100
Hovedkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM-minne:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (er):
200 GB 5400RPM
Optisk stasjon (er):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellitt a200 Series
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Intel 4965AGN
Skjerm (er):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 28th Oct 2008, 14:31
Medlem Group

Du er riktig, beklager hvis jeg confusedyou. Takk! antar jeg kanskje bli kvitt brannen fox forårsake dette virkelig blir på nervene.
Old 28th Oct 2008, 18:12
MJM
Donor Group

Jeg har aldri hatt FireFox installert og fortsatt hadde problemet. Det er definitivt en rar ting om.
Old 28th Oct 2008, 18:46
Medlem Group

Javisst er jeg avinstallert Firefox og prøvde at det likevel ikke ville holde innstillinger.
Old 28th Oct 2008, 18:59
MJM
Donor Group

Bare andre ting jeg kan tenke på er å redigere registret direkte.
Sjekk denne siden:
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Se på 214, kan det være hva du vil (ingen garanti og prøver å bekrefte via andre sider)
Old 28th Oct 2008, 19:02
Medlem Group

Takk, jeg skal sjekke det
Old 28th Oct 2008, 19:57
Medlem Group

Vel, jeg kjørte min tuneup utilities 2008 programmet og valgte beste resultatene da det oppstart opp rett denne gangen. Kanskje det vil være bra nå Takk for hjelpen!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan ikke angi visningsinnstillinger for flere skjermer Ballnplaya Windows-operativsystemer 0 6 juni 2009 15:23
Kan ikke endre oppløsningsinnstillingene HistoryGirl Windows-operativsystemer 8 2 januar 2008 10:09
Skjerminnstillinger devita23 Kabinetter & Skjermer 1 11 nov 2007 06:18
Grunnen til Skjerminnstillinger Endre? casselle Windows-operativsystemer 4 3dje sep 2007 01:31
Slik endrer brannmurinnstillingene? brglightning Virus, spionprogrammer og sikkerhet 2 1 april 2007 01:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.