![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg skille Displayinnstillinger satt for Win klassiske ingen, for skjermspareren, men etter at jeg installerte Fire Fox, når jeg starter pc innstillingene endres til XP når den starter opp med XP skjermsparer og grønt starter på bunnen som jeg alltid satt til none for skjermspareren også, men det vil ikke holde innstillingene jeg velge på skjermen når den er slått av eller startes på nytt? er De Fire Fox jeg installerte forårsaker dette eller noe annet? Takk for hjelp. Også, jeg sørge for å klikke Lagre når jeg endrer dem tilbake? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg aner ikke hva du sier ..... Kanskje flere tegnsetting ville hjelpe i mellom den lengste setning noensinne.
Jeg tror det du sier er at du har XP satt til "klassisk" tema, men etter en Firefox installert, har du nå alltid boot med XP "Fisher Price" tema, selv etter å sette den tilbake til "klassiske". Er det riktig? Jeg hadde det problemet med min gamle laptop ... normalt Jeg vil bare starte på nytt og det ville være løst. Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
|
| |||
| |||
| Du er riktig, beklager hvis jeg confusedyou. Takk! antar jeg kanskje bli kvitt brannen fox forårsake dette virkelig blir på nervene. |
|
| |||
| |||
| Jeg har aldri hatt FireFox installert og fortsatt hadde problemet. Det er definitivt en rar ting om. |
|
| |||
| |||
| Javisst er jeg avinstallert Firefox og prøvde at det likevel ikke ville holde innstillinger. |
|
| |||
| |||
| Bare andre ting jeg kan tenke på er å redigere registret direkte. Sjekk denne siden: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Se på 214, kan det være hva du vil (ingen garanti og prøver å bekrefte via andre sider) |
|
| |||
| |||
| Takk, jeg skal sjekke det |
|
| |||
| |||
| Vel, jeg kjørte min tuneup utilities 2008 programmet og valgte beste resultatene da det oppstart opp rett denne gangen. Kanskje det vil være bra nå Takk for hjelpen! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke angi visningsinnstillinger for flere skjermer | Ballnplaya | Windows-operativsystemer | 0 | 6 juni 2009 15:23 |
| Kan ikke endre oppløsningsinnstillingene | HistoryGirl | Windows-operativsystemer | 8 | 2 januar 2008 10:09 |
| Skjerminnstillinger | devita23 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 11 nov 2007 06:18 |
| Grunnen til Skjerminnstillinger Endre? | casselle | Windows-operativsystemer | 4 | 3dje sep 2007 01:31 |
| Slik endrer brannmurinnstillingene? | brglightning | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 1 april 2007 01:45 |
| Thread Tools | |
| |