![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag håller mina skärminställningar för Win klassiska inget för skärmsläckaren, men efter att jag installerat Fire Fox, när jag startar datorn inställningarna ändras till XP inställningar när den startar upp med XP skärmsläckare och den gröna börja längst ned som jag alltid inställt på inget för skärmsläckaren också men det kommer inte hålla inställningar väljer jag i displayen när den har stängts av eller startas om? är The Fire Fox Jag installerade orsakar detta eller något annat? Tack för all hjälp. Även jag se till att klicka på Spara när jag ändrar dem tillbaka? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har ingen aning om vad ni säger ..... Kanske mer skiljetecken skulle bidra mellan den längsta meningen någonsin.
Jag tror det du säger är att du har XP inställd på "klassiskt tema, men efter ett firefox installerar du nu alltid starta upp med XP" Fisher Price "tema även efter att den tillbaka till" klassiska ". Är det rätt? Jag hade det problemet med min gamla laptop ... normalt Jag vill bara starta om och det skulle kunna fastställas. Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| du har rätt, förlåt om jag confusedyou. Tack! antar att jag kan ha för att bli av branden räv orsaka detta verkligen blir på mina nerver. |
|
| |||
| |||
| Jag har aldrig haft FireFox installerat och hade fortfarande frågan. Det är definitivt en konstig sak dock. |
|
| |||
| |||
| Visst är jag avinstallerade Firefox och försökt det, men det ändå inte skulle hålla inställningar. |
|
| |||
| |||
| Endast annan sak jag kan tänka på är att redigera registret direkt. Kolla in denna sida: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Se på 214, kan det vara vad du vill (inga garantier för att försöka kontrollera via andra sidor) |
|
| |||
| |||
| Tack, jag ska kolla upp det |
|
| |||
| |||
| Tja, jag körde min TuneUp utilities 2008 program och valde bästa prestanda då den startas upp rätt den här gången. kanske kommer det att bli bra nu Tack för din hjälp! |