![]() |
|
| |||
| |||
| når jeg tilslutter min telefon via USB-kabel til computeren min computer installerer drivere, når dens færdige forventer jeg min telefon til at være et andet drev i Denne computer men det gør ikke vises, kan man sige, hvorfor det gør ikke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil sandsynligvis ignorere det og køre den software, der fulgte med det at få adgang til telefonen.
| |||
| |||
| Minen ikke vises som et andet drev, men Nokia Phone Browser i henhold til andre, men jeg har aldrig bruge det og bare bruge PC Suite |
|
| |||
| |||
| LG U990it fulgte med driver-cd, men det gør ikke lad mig kopi indsætte et af mine billeder ive fik belastninger på min computer, og jeg ønsker at kopiere det til telefonen eller visa versa |
|
| |||
| |||
| Er du telefonen har en Mem Card? |
|
| |||
| |||
| ja ive sætte en 2GB micro SD-kort i det |
|
| |||
| |||
| Bare bruge en Mem kortlæser derefter, kan du bare kopiere og indsætte derefter. |
|
| |||
| |||
| tak for din hjælp meget værdsat, jeg havde tænkt mig at købe en mem acrd læseren aldre siden, men nu jeg har brug for en |
|
| |||
| |||
| ive endelig gjort det sin ABIT dumt af mig virkelig nødt til at gå i mine indstillinger på mobile og ændre den til lagerenhed, lol |