![]() |
|
| |||
| |||
| toen ik de stekker van mijn telefoon via de usb kabel aan de computer van mijn computer installeert de drivers, zodra deze klaar is verwacht ik dat mijn telefoon naar een ander station in Deze computer maar het doesnt verschijnt, kan iemand zeggen waarom zij doesnt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou waarschijnlijk negeren en uitvoeren van de software die bij het aan de telefoon.
| |||
| |||
| De mijne niet worden weergegeven als een ander station, maar Nokia-telefoon browser onder andere, maar ik heb nooit gebruiken en alleen gebruik maken van de PC Suite |
|
| |||
| |||
| LG U990it kwam met chauffeur cd, maar het laat me doesnt kopie plak een van mijn foto's ive got ladingen op mijn computer en ik wil kopiëren naar de telefoon of visa versa |
|
| |||
| |||
| Heeft u telefoon een Mem Card? |
|
| |||
| |||
| ja ive een 2GB Micro SD-kaart in het |
|
| |||
| |||
| Gebruik gewoon een Mem card reader dan kunt u gewoon kopiëren en vervolgens plakken. |
|
| |||
| |||
| dank voor uw hulp zeer op prijs gesteld, i was going to buy a mem acrd lezer eeuwen geleden, maar nu ben ik er een nodig |
|
| |||
| |||
| ive eindelijk gedaan zijn abit stom van me echt moest gaan in mijn instellingen op de mobiele en verander het naar massa-opslag apparaat, lol |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem installeren van Windows 7! CD Drive doesnt work! | azruski | Windows besturingssystemen | 3 | 7 november 2009 08:50 |
| Computer doesnt Herkennen Floppy Drive | Deryck jonge | Drives & Removable Media | 1 | 31 mei 2009 05:28 |
| Wat doet een PCI doen wat hij doesnt work!? | CAZ | Netwerken, modems & VoIP | 23 | 4 Dec 2008 00:31 |
| CD-station leest cd's, maar mijn computer doesnt herkent de cd in lade | anthony361 | Drives & Removable Media | 8 | 8 Nov 2008 04:20 |
| DVD-ROM doesnt werk | donkeymagic007 | Drives & Removable Media | 4 | De 2 januari 2008 09:43 |
| Thread Tools | |
| |