![]() |
|
| |||
| |||
| når jeg kobler til telefonen via USB-kabelen til datamaskinen min datamaskin installerer driverne, når den er ferdig jeg forventer telefonen min for å være en annen stasjon i Min datamaskin men den ikke vises, kan noen si hvorfor den ikke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde nok ignorere det og kjøre programvaren som fulgte med det å få tilgang til telefonen.
| |||
| |||
| Mine ser ikke ut som en annen stasjon, men Nokia Phone Browser under andre, men jeg bruker det og bare bruker PC Suite |
|
| |||
| |||
| LG U990it fulgte med driver cd, men den ikke la meg kopiere lime noen av mine bilder ive fikk belastning på maskinen min og jeg vil kopiere den til telefonen eller visa versa |
|
| |||
| |||
| Har du telefonen har en Mem Card? |
|
| |||
| |||
| ja ive sette en 2gb micro SD-kort i det |
|
| |||
| |||
| Bare bruk en Mem kortleser så kan du bare kopiere og lime inn deretter. |
|
| |||
| |||
| takk for hjelpen mye verdsatt, ble i går å kjøpe et mem acrd leser for lengst, men nå jeg trenger en |
|
| |||
| |||
| ive endelig gjort det sin abit dumt av meg virkelig måtte gå i mine innstillinger på mobile og endre den til masselagringsenhet, lol |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problem Installere Windows 7! CD-stasjon ikke arbeide! | azruski | Windows-operativsystemer | 3 | 7 november 2009 08:50 |
| Computer doesnt Kjenner Diskettstasjon | deryck små | Drivere og flyttbare medier | 1 | 31 mai 2009 05:28 |
| Hva gjør en PCI gjøre som det doesnt work! | Caz | Nettverk, modem og VoIP | 23 | 4 desember 2008 00:31 |
| CD-leser CD-er, men maskinen ikke gjenkjenner CD i skuffen | anthony361 | Drivere og flyttbare medier | 8 | 8 nov 2008 04:20 |
| DVD-ROM doesnt work | donkeymagic007 | Drivere og flyttbare medier | 4 | 2 januar 2008 09:43 |
| Thread Tools | |
| |