![]() |
|
| |||
| |||
| när jag ansluter telefonen via usb-kabeln till datorn min dator installerar drivrutiner, en gång sin färdiga Jag förväntar mig min telefon för att vara en annan enhet i Den här datorn men det spelar ingen visas, kan någon säga varför den doesnt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle nog strunta i det och köra programmet som följde med det för att få tillgång till telefon.
| |||
| |||
| Mine inte framstå som en annan disk, men Nokia Phone Browser enligt andra, men jag aldrig använda den och använda PC Suite |
|
| |||
| |||
| LG U990it kom med förare cd men det spelar ingen låt mig kopiera klistra in någon av mina bilder ive fik belastning på min dator och jag vill kopiera den till telefonen eller vice versa |
|
| |||
| |||
| Har du telefonen har ett medlems-kort? |
|
| |||
| |||
| ja ive sätta 2GB micro SD-kort i den |
|
| |||
| |||
| Använd bara en med kortläsare så kan du bara kopiera och klistra sedan. |
|
| |||
| |||
| tack för er hjälp uppskattas mycket, jag tänkte köpa en mem acrd läsare åldrar sedan men nu jag behöver en |
|
| |||
| |||
| ive äntligen gjort sitt lite dumt av mig verkligen tvungen att gå in på mina inställningar på mobila och ändra den till masslagringsenhet, lol |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem installera Windows 7! CD-enhet doesnt work! | azruski | Windows-operativsystem | 3 | 7 november 2009 08:50 |
| Computer doesnt tolka Floppy Drive | deryck unga | Drives & Removable Media | 1 | 31 maj 2009 05:28 |
| Vad gör en PCI göra som den doesnt work!? | Caz | Nätverk, Modem & VoIP | 23 | 4 december 2008 00:31 |
| CD-enheten läser CD-skivor, men min dator doesnt erkänna CD i facket | anthony361 | Drives & Removable Media | 8 | 8 november 2008 04:20 |
| DVD-ROM icke verk | donkeymagic007 | Drives & Removable Media | 4 | 2 januari 2008 09:43 |
| Thread Tools | |
| |