![]() |
|
| |||
| |||
| Hej taleren ikon, der normalt sidder i nederste højre hjørne, på proceslinjen i min Dell laptop, er forsvundet. Så jeg højre klikket på menuen Start, og gik til 'Egenskaber' og klikkede på "tilpasse" knappen etc, hvor du kan få det til at vise ting som lydikonet. Jeg fortalte det til 'Vis altid', og stadig det gør ikke vises. Jeg gik også ind på kontrolpanelet til lydindstillinger og ironisk feltet er afkrydset, fortæller det til at vise omfanget ikonet i task bar! Så det er lidt af et mysterium, og netop spekulerede på, om nogen andre havde nogen idéer? (det er en Dell Inspiron 1000 laptop bruger Win XP SP3) tak |
|
| |||
| |||
| Dette er fælles for alle pc'er. En genstart normalt kurere den.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Har du systray.exe stede? (Eller bare Systray) Kontroller ved hjælp af Ctrl-Alt-Del Du kan også prøve denne .. Gå ind i kontrol panel> Tilføj /fjerne Programmer>vinduer Setup> MMS> rulle gå ned til vol. kontrol (hvis det er fjern vender det) (hvis det er kontrolleret unckeck it) Klik ok ud af Tilføj / fjern programmer> gå tilbage i Tilføj / fjern programmer igen og igen, og ok ud af føje / fjern) genstart og se om det virker! |
|
| |||
| |||
| En anden ting at prøve er .. Tilføj / fjern Windows-komponenter og fjern markeringen i UPnP boks. Genstart |