vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Kartteleva kaiuttimen kuvake

Reply

Thread Tools
Old 26 lokakuu 2008, 01:33
Rahoittajien ryhmän

Default Kartteleva kaiuttimen kuvake

Hei

kaiuttimen kuvake, joka normaalisti istuu alhaalla oikeassa nurkassa, että tehtäväpalkissa minun Dellin kannettava tietokone, on kadonnut. Olen siis oikea käsi napsautti Käynnistä-valikkoon ja meni "ominaisuuksia" ja Napsautin muokata-painiketta etc jossa voit saada sen näyttämään asiat kuten äänikuvake. Sanoin sen "näytä aina" ja vielä se doesnt näkyviin. Olen myös joutui ohjauspaneeliin äänen asetuksia ja ironisesti ruutuun on merkitty rasti, kertoo se näyttää äänenvoimakkuuden kuvaketta tehtävänä bar! Joten tämä on hieman mysteeri ja juuri miettinyt, jos joku muu ollut mitään ideoita? (sen Dell Inspiron 1000 kannettava tietokone käyttää Win XP SP3)
kiitos
Old 28 lokakuu 2008, 10:30
Rahoittajien ryhmän

Tämä on yhteistä kaikille tietokoneille. A restart yleensä parantaa sitä.

Old 2 marraskuu 2008, 03:18
Uusi Jäsen

Onko sinulla systray.exe läsnä? (Tai vain Systray)

Tarkista käyttäen Ctrl-Alt-Del

Voit kokeilla myös tätä ..

Hyppää sisältöön valvonta paneeli> lisää /poistaa ohjelmat>ikkunat asetukset> Multimedia> siirry mennä alas vol valvonta (jos se ei poista uudelleentarkistuksen se) (jos se on valittuna unckeck se) klikkaa ok pois lisää / poista ohjelmat> mennä takaisin lisää / poista ohjelmia ja uudelleen ja ok ulos lisätä / poista) reboot ja katso jos se toimii!
Old 2 marraskuu 2008, 05:23
Uusi Jäsen

Toinen asia yrittää on ..

Lisää / poista Windowsin järjestelmän osat ja poista UPnP-ruutuun.
Käynnistä
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.