mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Unnvikende høyttalerikonet

Reply

Thread Tools
Old 26 oktober 2008, 01:33
Donor Group

Default Unnvikende høyttalerikonet

Hei

høyttalermembranen ikon som normalt sitter i nedre høyre hjørne i oppgavelinjen min Dell laptop, har forsvunnet. Så jeg høyre klikker på Start-menyen og gikk til "Egenskaper" og klikket "skreddersy" knappen etc hvor man kan få det til å vise ting som lydikonet. Jeg fortalte det til "Vis alltid 'og fortsatt den ikke vises. Jeg gikk inn i kontrollpanelet for lyd og ironisk boksen er haket, forteller det til å vise volum ikonet på oppgavelinjen! Så dette er litt av et mysterium, og bare lurte på om noen andre hadde noen ideer? (dens en Dell Inspiron 1000 laptop bruker Win XP SP3)
takk
Old 28th Oct 2008, 10:30
Donor Group

Dette er vanlig på alle PCer. En starter vanligvis cures det.

Old 2nd 2008 nov 03:18
New Member Group

Har du systray.exe stede? (Eller bare Systray)

Sjekk bruke Ctrl-Alt-Del

Du kan også prøve dette ..

Gå inn kontroll Panelet> Legg til /fjerne Programmer>vinduer oppsett> Multimedia> bla gå ned til vol kontroll (hvis det er avmerk sjekker det) (hvis det er krysset unckeck det) Klikk OK ut av Legg til / fjern programmer> Gå tilbake til Legg til / fjern programmer og sjekker den og ok ut legge / fjerne) reboot og se om det funker!
Old 2nd 2008 nov 05:23
New Member Group

En annen ting å prøve er ..

Legg til / fjern Windows-komponenter og fjern UPnP boksen.
Start
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.