![]() |
|
| |||
| |||
| Hej högtalarikonen som normalt sitter i det nedre högra hörnet i aktivitetsfältet i min Dell laptop, har försvunnit. Så jag höger klickar på Start-menyn och gick till "Egenskaper" och klickat på "anpassa" knappen etc där du kan få den att visa saker som ljud-ikonen. Jag sa det till "Visa alltid" och fortfarande det doesnt visas. Jag gick också in på kontrollpanelen till ljudinställningarna och ironiskt rutan är ikryssad, berätta det för att visa volym-ikonen i aktivitetsfältet! Så det här är lite av ett mysterium och undrar bara om någon annan hade några idéer? (dess en Dell Inspiron 1000 bärbar dator som använder Win XP SP3) tack |
|
| |||
| |||
| Detta är gemensamma för alla datorer. En omstart brukar botar det.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Har du systray.exe närvarande? (Eller bara Systray) Kontrollera med hjälp av Ctrl-Alt-Del Du kan också försöka med detta .. Gå till kontroll panel> Lägg till /flytta Program>fönster setup> multimedia> bläddrar du gå ner till vol kontroll (om det är avmarkerar igen det) (om den är markerad unckeck den) Klicka på OK i Lägg till / ta bort program> gå tillbaka in i Lägg till / ta bort program och kontrollera det och ok ur lägga / ta bort) starta om och se om det fungerar! |
|
| |||
| |||
| En annan sak att prova är .. Lägg till / ta bort Windows-komponenter och avmarkera UPnP rutan. Då startar |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Icon Inte Radera | SirStukings | General Software Chat | 4 | 18 oktober 2008 01:51 |
| Ändra IE genvägsikonen till webbplats genvägsikonen | bristolspark | Webbläsare & FTP Klienter | 10 | 12 oktober 2008 12:25 |
| Högtalar problem | chantal33 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 8 februari 2008 11:13 |
| Jag har en högtalare problem | marknaden | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 8:e sep 2007 08:04 |
| Creative Speaker - Högkvalitativa högtalare för spel! | quinda | General Hardware Chat | 1 | 21 oktober 2006 13:50 |
| Thread Tools | |
| |