![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Så jeg ser en tråd nedenfor med nogle ret nice freeware i så jeg troede, at jeg vil udarbejde en liste over alle dem, jeg bruger eller kender. ;)
Spybot - S & D -- Essential Spyware Scanner plus realtid immunisering I'm guessing everyones computeren som allerede har dette, men hvis du ikke har, godt ... er, får det! Du kan hente det her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------ CCleaner - Et fantastisk program, der renser din computer for alle junk og unødvendige midlertidige filer og cookies mv Highly recommended. Du kan hente det her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------- SpeedFan -- En simpel lille. Exe, der fortæller dig temperaturen på din CPU og HD. Download it her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Everest Home Edition - En cool program, der giver dig en indepth se på computeren, f.eks CPU specs, HD info, ram info osv. Download it her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --------------- Ad-Aware 2007 - Et godt spyware scanner, der fungerer godt med Spybot. Stærkt Anbefalet download. Download it her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------- AVG Anti-Virus Free Edition - En noget pjat anti-virus, der er GRATIS! Hent det, hvis du ikke har råd til en betalt anti-virus! Download it her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Auslogic Disk Defrag - jeg personligt synes, at det ud kører Windows version 10 gange, jeg jævnligt køre dette. Fantastic gratis program. Få det her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------ Tja, der you go. En hel del af gratis værktøjer, der opvejer nogle dyrere modparter. Enjoy! Slipend Mit system: Custom Indbygget v1.2
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
God post Slipend, tak for at tage sig tid.
Hvis man ser på vores download sektion har vi de fleste af dem selv. Men tak alligevel.:)
|
|
|
|||
|
|||
|
Intet problem,
Det er sjældent at finde et godt forum, men når jeg ved jeg ikke noget imod at bidrage til det. Åh ja, det downloads side, kan det være nødvendigt at tage et Gander over derovre. :) |
|
|
|||
|
|||
|
waow mand stor post virkelig nyttige. thanx
|
|
|
||||||||||||
|