![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dus zie ik een thread hieronder met een aantal aardige freeware in dus ik dacht dat ik zou een lijst van alle bijeenkomsten die ik gebruik of weten. ;)
Spybot - S & D -- Essentiële Spyware Scanner plus real time immunizatie I'm guessing ieders computer als al deze maar als je dat nog niet goed ... eh, get it! Je kan het downloaden hier -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------ CCleaner - Een fantastisch programma dat uw computer reinigt van alle ongewenste en overbodige tijdelijke bestanden en cookies, enz. ten zeerste aanbevolen. Je kan het downloaden hier -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------- SpeedFan -- Een eenvoudige weinig. Exe vertelt dat je de temperatuur van je CPU en HD. Download het hier -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Everest Home Edition - Een cool programma waarmee u een diepgaande blik op uw computer, bijvoorbeeld CPU specs, HD info, ram info enz. Download het hier -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --------------- Ad-Aware 2007 - Een goede spyware scanner, werkt goed met Spybot. Highly Recommended downloaden. Download het hier -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------- AVG Anti-Virus Free Edition - Een no-nonsense anti-virus dat is GRATIS! Krijgen als je niet kan veroorloven een betaalde anti-virus! Download het hier -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Auslogic Disk Defragmentatie - Ik persoonlijk denk dat dit loopt uit de Windows-versie 10 keer meer, ik regelmatig uitvoeren van deze. Fantastic gratis programma. Get it hier -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------ Nou, daar ga je. Een behoorlijk aantal gratis tools die duurder zijn dan sommige collega's. Geniet! Slipend Mijn Systeem: Custom Built v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goede post Slipend, bedankt voor de tijd. Als je kijkt naar onze rubriek downloads hebben we de meeste van hen wel. Maar toch bedankt.:)
|
| |||
| |||
| Geen probleem, Is het zeldzaam dat een goed forum, maar als ik mij niet uit te dragen is. Oh ja, de downloads pagina, misschien moeten nemen een kijkje over ginds. :) |
|
| |||
| |||
| waow man grote post echt nuttig. thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uitstekende post daar, thanks for sharing.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virus, spyware & Security | 4 | 18 oktober 2009 18:30 |
| Thermal Paste - Hoe Essentiële Is It? | Davida50000 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | De 6 februari 2009 15:05 |
| Enkele essentiële kenmerken van de Beste Gratis Webmail Diensten | Hybr! D | E-mail, VoIP & IM Overleg | 5 | 30 mei 2008 13:21 |
| Essentiële gratis software | SocialWarfare | Algemene programmatuurnoot Chat | 14 | De 1 augustus 2007 11:38 |
| De Top 10 van essentiële ingrediënten van elke Linux Hosting Plan | Tom_Sean | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 16 mrt 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |