![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så ser jeg en tråd nedenfor med noen ganske fine freeware i så jeg tenkte jeg skulle sette sammen en liste over alle de som jeg bruker eller vet. ;)
Spybot - S & D -- Viktige Spyware Scanner pluss sanntid immunisering Jeg gjetter everyones datamaskin som allerede har dette, men hvis du ikke har, vel ... er, får den! Du kan laste det ned her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------ CCleaner - En fantastisk program som renser maskinen av alle uønskede og unødvendige midlertidige filer og informasjonskapsler osv. Highly Recommended. Du kan laste det ned her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------- SpeedFan -- En enkel liten. Exe som forteller deg temperaturen av din CPU og HD. Download it her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Everest Home Edition - En kule program som gir deg et indepth se på maskinen, f.eks CPU spesifikasjoner, HD info, ram info etc. Download it her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --------------- Ad-Aware 2007 - En god spyware scanner, fungerer godt med Spybot. Highly Recommended nedlasting. Download it her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------- AVG Anti-Virus Free Edition - A no nonsense anti-virus som er GRATIS! Få det hvis du ikke har råd til en betalt anti-virus! Download it her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Auslogic Disk Defrag - Jeg personlig synes dette kjører Windows versjon 10 ganger, jeg jevnlig kjøre dette. Fantastic gratis program. Get it her -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------ Vel, det du drar. Et godt antall gratis verktøy som oppveier noe dearer kolleger. Enjoy! Slipend Min System: Custom Built v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra innlegg Slipend, takk for at du tok deg tid. Hvis du ser på våre nedlastinger delen har vi de fleste av dem selv. Men takk likevel.:)
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, Det er sjelden å finne et godt forum, men når jeg gjør jeg ikke sinn bidrar til det. Å ja, nedlastinger siden, kanskje ta en gasse over der. :) |
|
| |||
| |||
| waow mann flott innlegg virkelig nyttig. thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Excellent post der, takk for deling.