![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jag ser en tråd nedan med några ganska trevlig freeware i så jag trodde att jag skulle sammanställa en lista över alla de som jag använder eller vet. ;)
Spybot - S & D -- Viktiga Spyware Scanner plus realtid immunisering Jag gissar allas dator som redan har detta, men om du inte har, men ... er, ta det! Du kan hämta den här -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------ CCleaner - Ett fantastiskt program som rensar datorn från alla skräp och onödiga temporära filer och cookies mm rekommenderas. Du kan hämta den här -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------- SpeedFan -- En enkel liten. Exe som berättar du temperaturen på din CPU och HD. Ladda ner det här -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------- Everest Home Edition - Ett häftigt program som ger dig en ingående titt på datorn, t.ex. CPU specs, HD info, RAM-info etc. Ladda ner det här -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --------------- Ad-Aware 2007 - Ett bra spyware scanner, fungerar bra med Spybot. Highly recommended download. Ladda ner det här -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------- AVG Anti-Virus Free Edition - Ett inga dumheter antivirusprogram som är GRATIS! Ta den om du inte har råd med en betald antivirusprogram! Ladda ner det här -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Auslogic Disk Defrag - Personligen anser jag detta kör Windows version 10 gånger, jag regelbundet köra. Fantastic fria program. Get it här -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------ Tja, det har du. Ett stort antal GRATIS verktyg som uppväger vissa dyrare motsvarigheter. Njut! Slipend Mitt System: Egenbyggda v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra post Slipend, tack för du tog dig tid. Om man tittar på våra nerladdningar avsnitt vi har fått de flesta av dem ändå. Men tack ändå.:)
|
| |||
| |||
| Inga problem, Det är sällsynt att hitta ett bra forum, men när jag gör jag inget emot att bidra till det. Oh ja, nerladdningar sida, kanske måste ta en gåskarl över dit. :) |
|
| |||
| |||
| waow man stor post verkligen användbart. thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Excellent post där, tack för att dela.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 18 oktober 2009 18:30 |
| Thermal Paste - hur viktigt är det? | Davida50000 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 6 februari 2009 15:05 |
| Några väsentliga inslag i de bästa webbmailtjänster | Hybr! D | E-post, VoIP & IM Diskussion | 5 | 30 maj 2008 13:21 |
| Grundläggande fri programvara | SocialWarfare | General Software Chat | 14 | 1 august 2007 11:38 |
| Toppen 10 Essential Ingredients av varje LINUX DRIFT Plan | Tom_Sean | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 16 mars 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |